جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41542 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از خبرنگاران عزیز استان رضایت خاطر دارم
    30 تیر 1395 - 8:02
    شناسه : 10323
    0

    نجفی استاندار گیلان با بیان اینکه از خبرنگاران عزیز استان رضایت خاطر دارم، از تلاش های آنان در عرصه اطلاع رسانی قدردانی کرد. به گزارش بامردم، محمدعلی نجفی سه شنبه شب در حاشیه افتتاح نمایشگاه ملزومات جهیزیه و فرش ماشینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در جمع خبرنگاران استان افزود: با شور […]

    پ
    پ

    دکتر محمدعلی نجفینجفی

    استاندار گیلان با بیان اینکه از خبرنگاران عزیز استان رضایت خاطر دارم، از تلاش های آنان در عرصه اطلاع رسانی قدردانی کرد.

    به گزارش بامردم، محمدعلی نجفی سه شنبه شب در حاشیه افتتاح نمایشگاه ملزومات جهیزیه و فرش ماشینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در جمع خبرنگاران استان افزود: با شور و شوق فراوان و با آغوش باز به استقبال روز خبرنگار می رویم و خبرهای خوبی برای این قشر زحمتکش داریم.
    وی از اختصاص یکصد میلیون تومان برای هدیه روز خبرنگار خبر داد و بقیه سخنانش در این ارتباط را به همان زمان موکول کرد.
    استاندار گیلان خاطرنشان کرد: یکی از موفقیت های بنده و همکارانم پشتیبانی صادقانه بخش رسانه از این مجموعه بوده است.
    ***
    استاندار گیلان همچنین با اشاره به برپایی سومین نمایشگاه ملزومات جهیزیه همزمان با پنجمین نمایشگاه فرش ماشینی اظهار کرد: نمایشگاه فرصتی است تا تولید کنندگان یا کسانی که در بخش خدمات و تجارت حضور دارند ، تولیدات خود را برای عرضه در دید مردم قرار دهند.
    نجفی به محصولات عرضه شده در این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: بخشی از مصرف کنندگان این نمایشگاه نو عروسان و زوجین جوان هستند که لوازم اولیه زندگی شان را از این طریق تامین می کنند.
    وی تصریح کرد: در همین راستا، دولت تدبیر و امید پرداخت ها و تسهیلات خوبی را برای مصرف کنندگان و نیازمندان به ویژه نو عروسان از طریق بانک ها ی عامل و یا برخی شرکت ها در نظر گفته است.
    وی اضافه کرد: بانک ها یا شرکت هایی مشخص شده اند که 10 میلیون تومان تسهیلات برای این مهم می پردازند.
    استاندار گیلان تفاوت این نمایشگاه را با سایر نمایشگاه های دیگر عرضه 85 درصد از محصولات تولیدات داخلی عنوان و تصریح کرد: 85 درصد از محصولات عرضه شده در غرفه ها که یا تولید کننده یا محصولات شرکت ها را عرضه می کنند ، داخلی است و امیدواریم که مابقی 15 درصد نیز حذف و تبدیل به عرضه صد در صدی کالاهای داخلی شود.
    وی با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت کالاهای داخلی بیان کرد: زمانی می توانیم کالاهای خارجی مصرف نکنیم که کالاهای داخلی مان از کیفیت خوبی برخوردار باشند.
    نجفی ادامه داد : ضمن اینکه از مصرف کنندگان تقاضا داریم نگاهشان به تولیدات داخلی باشد از تولید کنندگان نیز می خواهیم هم به کیفیت کالاهای شان توجه داشته باشند و هم انصاف را در قیمت گذاری رعایت کنند.
    وی در بخش دیگری از سخنانش نیز از مدیریت نمایشگاه خواست که شرایط را به گونه ای فراهم کنند که غرفه دارانی که از استان های دیگر در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند ، با خاطره خوش استان را ترک کنند./ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.