جمعه, 4 خرداد 1403 Friday, 24 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41817 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2385×
انتصاب جانشین فرمانده ارتش، فرمانده نیروی دریایی ارتش و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • 14 آبان 1396 ساعت: 17:37
  • شناسه : 103355
    0

    حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ محمدحسین دادرس را به جانشینی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری را به معاونت هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند. به گزارش «بامردم»، متن احکام فرمانده کل قوا به […]

    پ
    پ

    photo 2017 11 05 16 53 50 747x498 - انتصاب جانشین فرمانده ارتش، فرمانده نیروی دریایی ارتش و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران -

    حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ محمدحسین دادرس را به جانشینی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری را به معاونت هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

    به گزارش «بامردم»، متن احکام فرمانده کل قوا به این شرح است:
    بسم الله الرّحمن الرّحیم
    امیر سرتیپ محمدحسین دادرس
    بنا به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهد و تجربه و شایستگی، شما را به سمت «جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌کنم.
    ارتقای آمادگی‌های اطلاعاتی و عملیاتی آجا و رفع نیازهای عمده‌ی معیشتی کارکنان در چارچوب تدابیر فرمانده کل مورد انتظار است.
    از تلاش‌های امیر سرتیپ پوردستان در این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
    توفیقات همگان را از پروردگار متعال خواستارم.
    سیّد علی خامنه‌ای
    ۱۴ آبان ۱۳۹۶
    بسم الله الرّحمن الرّحیم
    امیر دریادار حبیب‌الله سیّاری
    بنا به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهد و تجارب ارزنده در ستاد فرماندهی، شما را به سمت «معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌کنم.
    کارآمدی و چابکی بیشتر ستاد ارتش در پاسخگویی به نیازهای محوری و اولویت‌دار و ارتقای هماهنگی، انسجام و هم‌افزایی در سطح ارتش، مورد انتظار است.
    از تلاش‌های امیر سرتیپ محمدحسین دادرس در این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
    توفیقات همگان را از پروردگار متعال خواستارم.
    سیّد علی خامنه‌ای
    ۱۴ آبان ۱۳۹۶
    بسم الله الرّحمن الرّحیم
    امیر دریادار حسین خانزادی
    بنا به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به حسن سوابق، شما را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، منصوب می‌کنم.
    اکنون که به فضل الهی و مجاهدت فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم گام‌های مؤثری در پیشبرد این نیروی راهبردی برداشته شده است، انتظار می‌رود با عزمی راسخ و اهتمامی والا و تعاملی سازنده از تمام قابلیت‌ها و ظرفیت‌های نیرو و آجا و نیروهای مسلح و کشور بهره‌برداری نموده و به روند موجود شتابی مضاعف بخشید.
    از تلاش‌های مجدانه امیر دریادار حبیب‌الله سیّاری در این مسئولیت، قدردانی و تشکر می‌نمایم.
    توفیق همگان را از پروردگار بزرگ خواستارم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.