جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرماندار لاهیجان به تماشای نمایش «یک جرعه آب»نشست + جزئیات و تصاویر
    17 آبان 1396 - 10:58
    شناسه : 104523
    0

    سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان به تماشای نمایش «یک جرعه آب» به نویسندگی و کارگردانی نگارنادری نشست. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان به همراه محمدرضا قربانی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، وارسته بخشدار مرکزی، علوی بخشدار رودبنه و جمعی از مدیران شهرستان عصر روز سه شنبه […]

    پ
    پ

    «یک جرعه آب» 3 - فرماندار لاهیجان به تماشای نمایش «یک جرعه آب»نشست + جزئیات و تصاویر - تماشای نمایش

    سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان به تماشای نمایش «یک جرعه آب» به نویسندگی و کارگردانی نگارنادری نشست.

    به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان به همراه محمدرضا قربانی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، وارسته بخشدار مرکزی، علوی بخشدار رودبنه و جمعی از مدیران شهرستان عصر روز سه شنبه ١۶ آبان به تماشای نمایش «یک جرعه آب» به نویسندگی و کارگردانی نگار نادری نشستند.

    پس از پایان نمایش، نشست صمیمانه ای میان برخی از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان با فرماندار انجام شد.

    دراین نشست که تعدادی از هنرمندان و روسای انجمنها، مدیران کانونهای آگهی و تبلیغاتی و اصحاب رسانه حضور داشتند پیرامون مسائل فرهنگی و هنری شهرستان گفتگو شد.

    فرماندار لاهیجان پس از شنیدن صحبت‌های هنرمندان ضمن تشکر از گروه اجرایی نمایش «یک جرعه آب»، گفت: من علاقه بسیاری به مقوله هنر دارم و جلسات مربوط به اصحاب فرهنگ و هنر را در اولویت کارهایم قرار می دهم.

    وی در ادامه به مقاوم سازی فرهنگ و هنر در برنامه توسعه ششم اشاره کرد و افزود: به فراهم نمودن فضاهای فرهنگی و ساخت مجتمع فرهنگی شهرستان در کمیته برنامه ریزی توجه ویژه شده است.

    در ادامه پیام دهکردی از اساتید تئاتر کشور و مدیر موسسه پیام دهکردی، اظهار داشت: پس از دو دهه فعالیت درعرصه تئاتر بسیار خوشحالم که مدیران شهری را در اجرای یک نمایش می بینم، این اتفاق کم سابقه است اما متاسفانه تمرکز امکانات در برخی شهرهای بزرگ منجر شده دیگر شهرستان ها دچار مشکل شوند و از کمترین ها نیز بی بهره باشند و موانعی درخصوص اجرای تئاتر بوجود آید.

    در پایان هدایایی توسط محمد علی صادق حسنی مسئول هنرهای نمایشی لاهیجان به بازیگران و عوامل نمایش داده شد.

    لازم به ذکر است حجت الاسلام والمسلمین مهدی صدیق امام جمعه شهرستان لاهیجان نیز در روز دوشنبه ١۵ آبان به تماشای قسمتهایی از نمایش نشست .

    هنرمندان لاهیجان حضور مدیران ارشد شهرستان دراجرای برنامه های فرهنگی و هنری را به فال نیک گرفته و معتقدند که چنین حمایتهایی بسیار ارزشمند بوده و موجب دلگرمی آنها در تولید آثارهنری می شود و همچنین موجب می شود تا فضای گفتگو ایجاد شده و تعامل برای رفع موانع صورت پذیرد.

    «یک جرعه آب» 1 - فرماندار لاهیجان به تماشای نمایش «یک جرعه آب»نشست + جزئیات و تصاویر - تماشای نمایش «یک جرعه آب» 7 - فرماندار لاهیجان به تماشای نمایش «یک جرعه آب»نشست + جزئیات و تصاویر - تماشای نمایش «یک جرعه آب» 6 - فرماندار لاهیجان به تماشای نمایش «یک جرعه آب»نشست + جزئیات و تصاویر - تماشای نمایش «یک جرعه آب» 5 1 - فرماندار لاهیجان به تماشای نمایش «یک جرعه آب»نشست + جزئیات و تصاویر - تماشای نمایش «یک جرعه آب» 4 - فرماندار لاهیجان به تماشای نمایش «یک جرعه آب»نشست + جزئیات و تصاویر - تماشای نمایش «یک جرعه آب» 2 - فرماندار لاهیجان به تماشای نمایش «یک جرعه آب»نشست + جزئیات و تصاویر - تماشای نمایش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.