جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تأکید بر پرداخت دیون بیمه تأمین اجتماعی تا جلوگیری از تخلفات و سد معبر
    17 آبان 1396 - 13:41
    شناسه : 104564
    0

    هجدهمین جلسه شورای شهر لاهیجان با حضور شهردار این شهر برگزار شد. هجدهمین جلسه شورای شهر لاهیجان با حضور شهردار این شهر عصر روز گذشته در محل جلسات این شورا برگزار شد که در ادامه می توانید مشروح این نشست را به نقل از روابط عمومی شورا بخوانید: جواد نجار تمیزکار: اگر قرار است اجراییات […]

    پ
    پ

    جلسه شورای شهر لاهیجان 1 - تأکید بر پرداخت دیون بیمه تأمین اجتماعی تا جلوگیری از تخلفات و سد معبر - آرمان پوریاسری
    هجدهمین جلسه شورای شهر لاهیجان با حضور شهردار این شهر برگزار شد.

    هجدهمین جلسه شورای شهر لاهیجان با حضور شهردار این شهر عصر روز گذشته در محل جلسات این شورا برگزار شد که در ادامه می توانید مشروح این نشست را به نقل از روابط عمومی شورا بخوانید:

    شورای شهر لاهیجان 2 - تأکید بر پرداخت دیون بیمه تأمین اجتماعی تا جلوگیری از تخلفات و سد معبر - آرمان پوریاسری

    جواد نجار تمیزکار: اگر قرار است اجراییات جلوی تخلفات و سد معبر را بگیرد، عدالت برقرار شود

    جواد نجار تمیزکار سخنگوی شورای شهر لاهیجان در هجدهمین جلسه شورای شهر اظهار داشت : جزیره لاهیجان دغدغه اصلی کلیه اعضای شورای شهر و شهروندان شریف لاهیجان بوده و با توجه به اینکه پرونده جزیره لاهیجان در مرحله تجدید نظربوده ، انتظار داریم، پیگیری موضوع از طریق وکیل پرونده ادامه داشته باشد، تا بتوانیم جزیره ، این نگین شهر را به مردم باز گردانیم.

    وی به مشکلات شهروندان در کوچه شهید ذوقی اشاره و افزودند: ساختمان قدیمی این کوچه توسط مالک تخریب و در حال خاکبرداری بود که اداره میراث فرهنگی مانع ادامه عملیات خاکبرداری شده و هم اکنون علاوه بر وضعیت نامناسب این کوچه ، باعث ایجاد مشکلاتی برای اهالی گردیده است و جا دارد مسئول میراث فرهنگی دقت نظر بیشتری دراین خصوص معطوف و درصورت نداشتن منع قانونی ، مشکلات شهروندان و اهالی این کوچه را مرتفع نمایند .
    سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان به طرح شهرداری مبنی بر ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر اشاره و اظهار کرد: طرح جمع آوری و ساماندهی دستفروشان وظیفه ذاتی شهرداری است که شهرداری این بار به صورت جدی دست به کار شده تا دستفروشان بازار و شهر را به گونه ای ساماندهی کند که هیچ شخصی متضرر نشود.
    وی با تأکید بر لزوم برخورد مناسب مأموران شهرداری با دستفروشان و سد معبر کنندگان ، افزود : شورای شهر هیچ گونه دخالتی در این موضوع ندارد و اگر قرار است اجراییات جلوی تخلفات و سد معبر را بگیرد ، عدالت برقرار شود و این موضوع برای افراد مختلف در سطح شهر بدون تبعیض و یکسان باشد.
    وی با تأکید برپرداخت حق بیمه‌ پرسنل شهرداری لاهیجان ، خواستار ارائه گزارش ریز بدهی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی شد.

    نصرتی - تأکید بر پرداخت دیون بیمه تأمین اجتماعی تا جلوگیری از تخلفات و سد معبر - آرمان پوریاسری

    رضا نصرتی : تأکید بر پرداخت دیون بیمه تأمین اجتماعی و رفع مشکل پرسنل و بازنشستگان شهرداری

    رضا نصرتی عضو شورای شهر لاهیجان در هجدهمین جلسه شورای شهر با قدردانی از زحمات شهردار و پرسنل پرتلاش شهرداری لاهیجان دراجرای مانور عملیات بحران شهرداری ،اظهار داشتند : اجرای مانور بحران بمنظور ارزیابی توانمندی و عملکرد نیروها ، اقدامی لازم وتأثیرگذار است .
    وی افزود : هرچند شهرداری در مواقع بحران تمامی توان و تلاش خود را در جهت رفع مشکلات شهروندان دارد ولی کمبود ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز ستاد بحران در این مانور کاملاً مشهود بود که نیازمند تدبیر ویژه ای است .

    رضا نصرتی همچنین از اجرای عملیات بازگشایی خیابان جنب دادگستری به محله خالو باغ قدردانی و اظهار امیداواری نمودند : با مدیریت شهردار پر تلاش لاهیجان شاهد افزایش اینگونه اقدامات عمرانی ماندگار در طول دوره پنجم شورا اسلامی

    وی در ادامه به مشکلات پرسنل و بازنشستگان شهرداری ناشی از عدم پرداخت دیون بیمه تأمین اجتماعی اشاره و از شهردار لاهیجان خواستند با عنایت به اینکه سازمان تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان را به همین دلیل پرداخت نمی نماید و همچنین دفترچه های درمانی پرسنل شاغل نیز تمدید نمی گردد لذا تمهیدات مناسبی جهت رفع این مشکل درنظر گرفته شود.

    حجت طیران نایب رییس شورای شهر لاهیجان 3 - تأکید بر پرداخت دیون بیمه تأمین اجتماعی تا جلوگیری از تخلفات و سد معبر - آرمان پوریاسری

    حجت طیران : تمرین کنیم از ایجاد سد معبر و تجاوز به حقوق دیگران که حق الناس است خودداری کنیم

    حجت طیران در هجدهمین جلسه شورای شهر لاهیجان از اجرای مانور عملیات بحران و اقدامات عمرانی و خدماتی خوبی که در چند روز اخیر به همت شهردار و همدلی اعضای شورا انجام گرفت، تشکر و قدردانی نمودند و از اعضای شورا خواستند با تداوم این همدلی ، فرصت خدمت رسانی هرچه بیشتر شهرداری را به نفع شهر و شهروندان فراهم نمایند .
    وی درخصوص طرح شهرداری مبنی بر ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر اظهار داشت : مشکل سد معبر و تجاوز به حقوق دیگران در آموزه های دینی نهی شده است و باید پیش از این که شهرداری برخوردی داشته باشد، تمرین کنیم تا از ایجاد سد معبر و تجاوز به حقوق دیگران که حق الناس است خودداری کنیم.
    دکتر طیران گفت : عده ای از افراد جامعه شاید موضوعی که از لحاظ قانونی جرم باشد چندان به این موضوع توجهی نکنند و آن را انجام دهند و به راحتی از کنار ش بگذرند ولی اگر همین افراد با توجه به اعتقاد مذهبی که دارند متوجه باشند که عمل آنها از لحاظ شرعی اشکال دارد از انجام دادن آن عمل خودداری می کنند .
    وی در ادامه در راستای طرح ساماندهی دستفروشان سطح شهر ، خواستار تعمیم آن به مغازه دارانی شدند که بیش از حد پیاده روها را مسدود می نمایند .

    پوریاسری - تأکید بر پرداخت دیون بیمه تأمین اجتماعی تا جلوگیری از تخلفات و سد معبر - آرمان پوریاسری

    آرمان پوریاسری: تأکید بر ایجاد بسته های تشویقی و حمایتی بمنظور رونق ساخت و ساز و افزایش درآمد شهرداری و انتفاع مردم

    آرمان پوریاسری در جلسه شورای شهر لاهیجان ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، ضمن قدردانی از تلاش و زحمات شهردار لاهیجان و اقدامات عمرانی و خدمات شهرداری در ایام اخیر بویژه بازگشایی خیابان جنب دادگستری به منطقه خالو باغ ، اظهار داشتند : با توجه به اینکه بیشترین منابع درآمدی شهرداری لاهیجان در حال حاضر از محل ساخت و ساز می باشد ، جا دارد با دعوت از انبوه سازان و دست اندرکاران صنعت ساختمان و ایجاد بسته های تشویقی و حمایتی بمنظور رونق ساخت و ساز و افزایش درآمد شهرداری و انتفاع مردم، بسترهای لازم در این زمینه فراهم گردد.
    وی با تأکید بر لزوم ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری خواستار بررسی کارشناسی و استفاده بهنیه از پتانسیل های موجود شدند .
    مهندس پوریاسری با اشاره به موقعیت ویژه باغ نارنج ، خواستار تعیین تکلیف خانه قدیمی موجود در این پارک و مرمت آن بمنظور استفاده بهینه از بنا با هدف ایجاد محل درآمد برای شهرداری شدند .

    آرمان پوریاسری در ادامه با اشاره به عدم امکان لکه گیری و آسفالت معابر در این فصل خواستار مرمت چاله های معابر آسفالتی با مصالح بتنی شدند .

    به روزرسانی می شود…

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.