شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41375 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مخالفین سیاستهای دولت در صف انتصابات شرق گیلان! | توبیخ کتبی آقای مدیرکل | شاهکار مدیریتی در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی
    17 آبان 1396 - 17:05
    شناسه : 104567
    0

    در بسته  شنیده ها اخبار و شنیده هایی رسمی و غیر رسمی از گوشه و کنار استان در اختیار خوانندگان خود قرار میدهیم که خواندن آن خالی از لطف نیست:  مخالفین سیاستهای دولت در صف انتصابات شرق گیلان! شنیده ها از کلاچای و املش خبر از آن می دهد که دو عضو ارشد ستاد کاندیدای […]

    پ
    پ

    4108ccca02899ad4fdaf011cabfa2500 XL 768x512 - مخالفین سیاستهای دولت در صف انتصابات شرق گیلان! | توبیخ کتبی آقای مدیرکل | شاهکار مدیریتی در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی -

    در بسته  شنیده ها اخبار و شنیده هایی رسمی و غیر رسمی از گوشه و کنار استان در اختیار خوانندگان خود قرار میدهیم که خواندن آن خالی از لطف نیست:

     مخالفین سیاستهای دولت در صف انتصابات شرق گیلان!

    شنیده ها از کلاچای و املش خبر از آن می دهد که دو عضو ارشد ستاد کاندیدای شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری در آستانه انتصاب مدیریتی در ادارات این شهرها هستند. گفته می شود رئیس دفتر نماینده شهرستان در کلاچای که کارمند سازمان امور مالیاتی است ودر انتخابات ریاست جمهوری نیز در ستاد رئیسی فعالیت می کرد گزینه جدی ریاست امور و مالیاتی در کلاچای است و در املش نیز دیگر رئیس دفتر نماینده شهرستان که سابقه ریاست در جهادکشاورزی املش را داشت بار دیگر به عنوان گزینه ریاست جهاد کشاورزی مطرح شده است. گفتنی است دولت و رئیس جمهور بارها تاکید کردند که انتصاب مدیران باید برای کسانی باشد که در خط حامیان دولت قرار دارند. ولی این که اعضای ستاد کاندیداهای شکست خورده بتوانند به پست و مقام برسند نشان از آن می دهد که ظاهرا آن ها در هر صورت قرار است پست و مقام خودشان را داشته باشند. در حالی که بسیاری از حامیان دولت برای گرفتن مشاور  امور جوانان  نیز جایی ندارند.

    توبیخ کتبی آقای مدیرکل!

    همچنین از رودسر نیز خبر می رسد مدیرکل یکی ادارات کل استان که در زمینه های خدماتی به ناتوانان جسمی و حرکتی فعالیت می کند رئیس اداره در رودسر را برکنار و سرپرستی را جانشین او کرده است ولی فردا دوباره پشیمان شده و آن فرد را دوباره بر مسند کار خود برگردانده است. امری که توبیخ کتبی معاون سیاسی استان را برای این مدیرکل بهمراه داشت.

    حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی در رشت
    عصر امروز دکتر پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی با دعوت کاظم دلخوش نماینده شهرستان صومعه سرا به منظور سخنرانی در اجتماع آذریها در مصلای رشت بمنظور اربعین حسینی میهمان گیلانیان خواهد بود.

    شنیده میشود روز شنبه جلسه شورای اداری استانداری با حضور سخنگوی گیلانی دولت دکتر نوبخت برگزار خواهد شد.
    پیگیری مصوبات سفر های استانی و پیشنهادات بودجه سال ۹۷ از اعم برنامه های جلسه اداری پیش رو خواهد بود.

    شاهکار مدیریتی در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی

    این روزها علاوه بر مشکلات عدیده دانشگاه علوم پزشکی گیلان مواردی از ضعف مدیریتی در برخی از حوزه های این دانشگاه شنیده می شود که تنها جای تاسف برای شنوندگان باقی می گذارد.
    شنیده ها از این حکایت دارد که معاونت غدا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان که در تصمیمی قابل تقدیر اقدام به برکناری چند مدیر این حوزه به دلیل ضعف عملکردی کرده بود ، با آماده شدن ساختمان جدید این معاونت در چهار راه دکتر حشمت رشت اقدام به جابجایی این اداره و آزمایشگاه این معاونت به ساختمان جدید کرده است که در این جابجایی نکات تاسف برانگیزی مشاهده می شود.
    ظاهرا در راستای این جابجایی آزمایشگاه این اداره که وظیفه آزمایش نمونه برداریهای غدایی را برعهده دارد بیش از سه ماه غیرفعال گشته و تا مدتی پس از جابجایی دستگاههای آزمایشگاهی بدلیل عدم محاسبه و تامین برق لازم در حالت غیرفعال بوده است و در مورد دیگر شنیده ها از این حکایت دارد که در جریان این جابجایی یک دستگاه آزمایشگاهی نیز مفقود گشته است!
    حال باید دید دستگاههای نظارتی این سازمان و سازمانهای متولی دیگر با گذشت این بازه زمانی برای پیدا شدن و بازگرداندن اموال این معاونت چه تمهیداتی را بکار بسته اند؟

    منبع: گیل خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.