جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همایش ملی چای و دمنوش های گیاهی در لاهیجان برگزار می شود
    17 آبان 1396 - 23:19
    شناسه : 104671
    0

    همایش ملی چای و دمنوش های گیاهی در محورهای علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، بهداشت و سلامت، صنعت و تجارت و فرهنگی و اجتماعی در لاهیجان برگزار می شود. این همایش به همت پژوهشکده چای و انجمن علمی گیاهان دارویی ایران ۱۱ و ۱۲ بهمن برگزار می شود. بخش علوم پایه شامل محورهایی چون گیاهشناسی، فیتوشیمی […]

    پ
    پ

    ملی چای و دمنوش های گیاهی در لاهیجان برگزار می شود - همایش ملی چای و دمنوش های گیاهی در لاهیجان برگزار می شود -

    همایش ملی چای و دمنوش های گیاهی در محورهای علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، بهداشت و سلامت، صنعت و تجارت و فرهنگی و اجتماعی در لاهیجان برگزار می شود.

    این همایش به همت پژوهشکده چای و انجمن علمی گیاهان دارویی ایران ۱۱ و ۱۲ بهمن برگزار می شود.

    بخش علوم پایه شامل محورهایی چون گیاهشناسی، فیتوشیمی و بیوشیمی، ژنتیک، زیست فناوری و نانو فناوری و اکوفیزیولوژی گیاهی، بخش کشاورزی و منابع طبیعی شامل موضوعاتی چون به زراعی و به نژادی، آفات، بیماری ها و علف های هرز، حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاه، مدیریت آب و خشکسالی، مکانیزاسیون، فرآوری و بسته بندی، کشاورزی پایدار (ارگانیک، دقیق و هوشمند) و آموزش و ترویج است.

    بهداشت و سلامت شامل موضوعاتی چون طب سنتی و اسلامی، اثرات فارماکولوژیک، اثرات بالینی، محصولات بهداشتی و آرایشی بوده و صنعت و تجارت نیز اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی، بازریابی و بازرگانی، صنایع جانبی و محصولات فراسودمند، تجارت الکترونیکی را در بر می گیرد ضمن اینکه  در بخش فرهنگی و اجتماعی با محورهایی چون آگروتوریسم، اکوتوریسم، توسعه روستایی مواجه هستیم.

    علاقمندان تا ۱۰ دی فرصت دارند تا مقالات خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی اینترنتی  https://teaconf.areeo.ac.ir ارسال کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.