چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41253 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2366×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگاه های اجرایی از ظرفیت جوانان برای توسعه استفاده کنند
    21 آبان 1396 - 20:50
    شناسه : 105509
    0

    فرماندار بندر آستارا گفت: دستگاه های اجرایی برای توسعه و عمران این شهرستان از دیدگاه و ظرفیت جوانان در قالب کارگروه‌های تخصصی استفاده کنند. یونس رنجکش در نشست با جمعی از جوانان حامی دولت تدبیر و امید و فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در فرمانداری این شهرستان افزود: استاندار گیلان بخشنامه‌ای برای استفاده از جوانان […]

    پ
    پ

    n82727598 71985202 - دستگاه های اجرایی از ظرفیت جوانان برای توسعه استفاده کنند - آستارا

    فرماندار بندر آستارا گفت: دستگاه های اجرایی برای توسعه و عمران این شهرستان از دیدگاه و ظرفیت جوانان در قالب کارگروه‌های تخصصی استفاده کنند.

    یونس رنجکش در نشست با جمعی از جوانان حامی دولت تدبیر و امید و فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در فرمانداری این شهرستان افزود: استاندار گیلان بخشنامه‌ای برای استفاده از جوانان و بانوان در دستگاه‌های اجرایی صادر کرده و در آستارا نیز مطالبه جوانان و بانوان پیگیری می شود و ادارات نیز از این ظرفیت بهره مند خواهند شد.
    وی اضافه کرد: برای استخدام و به کارگیری جوانان و بانوان در دستگاه های اجرایی الزاماتی وجود دارد، اما می توانیم از ظرفیت و توانمندی های این قشر در حوزه های مختلف استفاده کنیم.
    وی اظهار کرد: دولت تلاش می کند تا با ایجاد فضا و شرایط مناسب از ظرفیت جوانان در بدنه دستگاه های اجرایی بهره ببرد.
    رنجکش با اشاره به اینکه توجه به منابع و سرمایه های انسانی با روش اعتدال، کشور را به توسعه هدایت می کند، تصریح کرد: دولت در چهار سال گذشته کشور را از چالش‌ها و مشکلات نجات داد و در یک فرصت زمانی به سایر مطالبات پاسخ خواهد داد.
    وی افزود: دولت با همه تنگناهای موجود درصدد ایجاد فضای کسب و کار است و جوانان باید به بازارهای اشتغال هدایت شوند و در آستارا فرصت های اشتغال وجود دارد و جوانان می‌توانند بر اساس تجربه، مهارت، تخصص و دانش از آنها استفاده کنند.
    رنجکش گفت: حمایت از دولت تنها در گرو حضور در بدنه اجرایی و داشتن مسئولیت های دولتی نیست، بلکه می‌توان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیز از اندیشه و تفکر دولت حمایت کرد.
    فرماندار آستارا افزود: جوانان این شهرستان می توانند در قالب تشکل‌های اجتماعی و سیاسی با کسب مجوز از فرمانداری، دیدگاه ها و طرح های خود را برای اداره بهتر جامعه منعکس کنند.
    رنجکش با اشاره به اینکه از فضای به وجود آمده در حوزه کسب و کار باید بهره برد، افزود: فرمانداری آستارا از طرح ها و دیدگاه های جوانان برای توسعه این شهرستان استفاده می کند.
    شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.