شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در شهرستان سیاهکل
    21 آبان 1396 - 20:52
    شناسه : 105533
    0

    فرمانده انتظامی سیاهکل از دستگیری کلاهبردار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ حمید محمدی نسب با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت نیابت از دادسرای عمومی و اجرای احکام شهرستان رضوانشهر، مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان سیاهکل در پی کار […]

    پ
    پ

    حمید محمدی - دستگیری کلاهبردار میلیاردی در شهرستان سیاهکل - سیاهکل

    فرمانده انتظامی سیاهکل از دستگیری کلاهبردار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ حمید محمدی نسب با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت نیابت از دادسرای عمومی و اجرای احکام شهرستان رضوانشهر، مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان سیاهکل در پی کار پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای شدند.

    فرمانده انتظامی شهر ستان سیاهکل اضافه کرد: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از هماهنگی با مراجع قضائی، این کلاهبردار را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در قالب خرید و فروش عتیقه از شاکی کلاهبرداری کرده بود، افزود: متهم پس ازارائه مدارک و شواهد و مستندات موجود به کلاهبرداری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.