جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آغاز عملیات احداث ایستگاه شماره 2 آتش نشانی در آستانه‌اشرفیه + تصاویر
    22 آبان 1396 - 0:45
    شناسه : 105551
    0

    در راستای ارتقای کیفیت واحد آتش نشانی و کاهش زمان رسیدن به حادثه، ایستگاه شماره 2 اتش نشانی آستانه اشرفیه احداث می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر آستانه اشرفیه؛ رضا تیغ نورد جلالی رئیس شورای شهر در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث ساختمان شماره 2 آتش نشانی اظهار داشت: با […]

    پ
    پ

    تیغ نورد جلالی - آغاز عملیات احداث ایستگاه شماره 2 آتش نشانی در آستانه‌اشرفیه + تصاویر - آستانه

    در راستای ارتقای کیفیت واحد آتش نشانی و کاهش زمان رسیدن به حادثه، ایستگاه شماره 2 اتش نشانی آستانه اشرفیه احداث می شود.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر آستانه اشرفیه؛ رضا تیغ نورد جلالی رئیس شورای شهر در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث ساختمان شماره 2 آتش نشانی اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت شهری آستانه و افزایش حریم و محدوده شهری، احداث ایستگاه شماره 2 آتش نشانی امری ضروری بود و قطعاً با بهره برداری از این پروژه زمان رسیدن به مکان حادثه کاهش و کیفیت خدمات آتش نشانی ارتقاع می یابد.
    وی با بیان اینکه در آستانه اشرفیه نیز همانند شهرهای در حال توسعه ، شهر نشینی به سمت آپارتمان نشینی گسترش یافته و ساختمان‌ها مرتفع در حال افزایش است؛ تأکید کرد: یکی از دغدغه های شهرداری و مجموعه شورای شهر تامین منابع مالی به منظور خرید و تامین لوازم و تجهیزات مدرن آتش نشانی است که قابلیت استفاده در آپارتمان ها و ساختمانهای پرتراکم و خیابانهای شلوغ را داشته باشد و ضروری است تا مدیریت بحران استان و دولت در این خصوص به شهرداری ها نگاه ویژه تری داشته باشند.
    تیغ نورد در ادامه با اشاره به لزوم رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان تصریح کرد: بیشتر حوادث مربوط به آتش‌سوزی، و یا اتفاقات در اثر عدم رعایت نکات ایمنی و عدم برخورداری از تجهیزات اولیه می باشد. از این رو باید رویکرد آموزشی به ویژه در مدارس و در رده های سنی کودک و نوجوان جدی گرفته شود.
    شایان ذکر است در این بازدید که جمعی از دست اندرکاران پروژه نیز حضور داشتند، ضمن بررسی روند اجرایی مراحل مختلف پروژه، تدابیری نیز در جهت تسریع عملیات و رفع موانع اتخاذ شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.