پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • علی دایی با مامور نیروی انتظامی درگیر شد + جزئیات
    24 آبان 1396 - 10:10
    شناسه : 106340
    0

    سرمربی تیم فوتبال سایپا به دنبال مجادله ای که با یکی از ماموران نیروی انتظامی داشت با وی درگیر شد و چند بازیکن سایپا هم به حمایت از وی وارد ماجرا شدند. دیدار فینال سومین دوره رقابت های فوتبال جام شهدا از ساعت ۱۵ دیروز سه شنبه بین تیم های سایپا و تراکتورسازی تبریز در […]

    پ
    پ

    دایی - علی دایی با مامور نیروی انتظامی درگیر شد + جزئیات - درگیری علی دایی

    سرمربی تیم فوتبال سایپا به دنبال مجادله ای که با یکی از ماموران نیروی انتظامی داشت با وی درگیر شد و چند بازیکن سایپا هم به حمایت از وی وارد ماجرا شدند.

    دیدار فینال سومین دوره رقابت های فوتبال جام شهدا از ساعت ۱۵ دیروز سه شنبه بین تیم های سایپا و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد و در پایان به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی انجامید.

    در پایان این دیدار علی دایی که از سوی یکی از هواداران مورد توهین قرار گرفته بود به مامور نیروی انتظامی اعلام کرد که شکایتی از وی ندارد و از حقش گذشته است اما این مامور اصرار داشت که با این تماشاگر برخورد شود و وقتی با اصرار علی دایی مواجه شد به او توهین کرد که کار به درگیری لفظی کشید.

    پس از این اتفاق مهدی ترابی و چند بازیکن سایپا هم وارد معرکه شدند که درگیری فیزیکی هم با هل دادن همدیگر صورت گرفت و اوضاع آشفته ای را در پایان سومین دوره رقابت های جام شهدا رقم زد.

    مهر

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.