×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سرهنگ احمد نقدپور سپاه لاهیجان 1 - ۶ کامیونت کمک‌های مردم لاهیجان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد - سپاه لاهیجان

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه لاهیجان با بیان اینکه تاکنون ۶ کامیونت از کمک‌های مردم لاهیجان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد گفت: بارگیری و ارسال کمک‌های مردمی شهرستان لاهیجان به مناطق مذکور ادامه دارد.

به گزارش «بامردم»، سرهنگ احمد نقد‌پور با تسلیت حادثه تلخ زلزله و جان‌باختن برخی از هموطنان در غرب کشور اظهار داشت: شهرستان لاهیجان اقلام ضروری به ارزش ریالی ۲۴۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی را برای ارسال به مردم زلزله‌‌زده کرمانشاه جمع‌آوری کرد.

وی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ باکس آب‌معدنی، ۵ تخته فرش، ۱۹۵ تخته پتو، ۷۰۰ عدد کنسروجات، ۵۰ کیلو حبوبات، ۱۰۰ دست لباس گرم، ۱۳۰ بسته انواع پوشاک بچه، ۱۵۰ کیلو برنج گیلانی، ۲۰کیلو چای خشک، ۱۳۰ متر موکت و زیرانداز، ۷۰ کارتن کلوچه و ۶ کارتن مواد شوینده از لاهیجان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با بیان اینکه اجناس مذکور توسط ۶ کامیونت به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است خاطرنشان کرد: عصر امروز با بارگیری مجدد چند کاروان کمک‌های مردمی از شهرستان لاهیجان به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

نقدپور بیان کرد: کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان در شهرستان لاهیجان توسط فرماندهان حوزه‌های مقاومت، مسئول آماد و مسئول بسیج سازندگی شهرستان لاهیجان از طریق پایگاه‌های مقاومت و نصب چادر در شهر جمع‌آوری شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم روستای کلشتاجان لاهیجان به‌طور خودجوش و مردمی کمک‌های خود را در قالب یک نیسان جمع‌آوری کرده و به ناحیه سپاه لاهیجان ارسال کردند گفت: مردم لاهیجان با ارسال کمک‌های مردمی خود با زلزله‌زدگان احساس همدردی می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج و با بیان اینکه سپاه ناحیه لاهیجان همزمان با هفته بسیج ۱۵۰ برنامه را در سطح شهرستان برگزار می‌کند افزود: این برنامه‌های فرهنگی در پایگاه‌های مقاومت، محلات و سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح محلات را از برنامه‌های مهم سپاه ناحیه لاهیجان در هفته بسیج دانست و تصریح کرد: یادواره ۲۲۰ شهید بخش رودبنه از یادواره‌های مهم این شهرستان است که ششم آذرماه برگزار می‌شود.

نقدپور همایش تجمع بزرگ بسیجیان تحت عنوان “شکوه مقاومت” با اجتماع ۵ هزار نفری بسیجیان در لاهیجان را از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه لاهیجان در این ایام نام برد و افزود: اجتماع بزرگ بسیجیان، پنجم آذرماه مقابل فرمانداری لاهیجان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه افتتاح ساختمان ۲ واحد پایگاه‌های مقاومت و افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومان همزمان با هفته بسیج در شهرستان لاهیجان انجام می‌شود گفت: با افتتاح این ۲ واحد مسکن محرومان در لاهیجان مرحله پایانی این طرح در لاهیجان انجام شده و ۹۱ واحد مسکن محرمان سهمیه ابلاغ شده ناحیه لاهیجان به پایان می‌رسد.

نقدپور با اشاره به اینکه برای ساخت منازل مذکور یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات هدایای مقام معظم رهبری در شهرستان لاهیجان هزینه شده است اظهار داشت: در ساخت و تجهیز این منازل از کمک‌های وابستگان مددجویان و دهیاری‌ها استفاده شده است.

وی گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از فرماندهان بسیج و پیشکسوتان بسیج را از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه لاهیجان در هفته بسیج عنوان کرد و گفت: برگزاری نهضت روشنگری در سطح محلات با موضوع “انقلاب، انقلابی‌گری و گفتمان‌سازی” از برنامه‌های دیگر ناحیه سپاه لاهیجان است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان بحث مقاومت، بسیجیان جهان اسلام، اقتصاد مقاومتی را از دیگر مباحث قابل طرح در نضت‌های روشنگری عنوان کرد و ابراز داشت: نهضت‌های روشنگری در سطح محلات شهرستان لاهیجان برگزار می‌شود.

وی با تاکید به اینکه راه‌اندازی گشت محله محور با عنوان “حماسه خدمت و امنیت” همزمان با هفته بسج در شهرستان لاهیجان انجام می‌شود گفت: بازدید از پروژه‌‌های اقتصاد مقاومتی و ویزیت رایگان در مدرسه و روستای محروم شهرستان لاهیجان به‌همت بسیج جامع پزشکی از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه لاهیجان است/تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.