سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41418 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیلان می تواند در ردیف صدرنشینان گلف ایران قرار گیرد
    29 آبان 1396 - 18:50
    شناسه : 106975
    0

    در جلسه مشترک دکتر کیکاووس سعیدی رییس و فریدون یوسف شاهی دبیر فدراسیون گلف ایران با مهدی لطفی سرپرست هیات گلف استان گیلان ، ریاست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران گفت: گیلان از ظرفیت بالایی برای قرار گیری در ردیف صدرنشینان گلف ایران برخوردار است که شما می توانید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح […]

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۷ ۱۱ ۲۰ ۱۸ ۴۳ ۳۸ - گیلان می تواند در ردیف صدرنشینان گلف ایران قرار گیرد - دکتر کیکاووس سعیدی

    در جلسه مشترک دکتر کیکاووس سعیدی رییس و فریدون یوسف شاهی دبیر فدراسیون گلف ایران با مهدی لطفی سرپرست هیات گلف استان گیلان ، ریاست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران گفت: گیلان از ظرفیت بالایی برای قرار گیری در ردیف صدرنشینان گلف ایران برخوردار است که شما می توانید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح به این مهم نائل آیید.

    به گزارش روابط عمومی هیات گلف استان گیلان ، دکتر سعیدی با اشاره به توجه ویژه دکتر مسعود سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان به ورزش گلف و البته استان گیلان و تاکید ویژه ایشان بر تقویت این رشته ورزشی و زیر مجموعه های آن در گیلان سر سبز افزود ؛ امیدوارم احداث یک یا چند زمین گلف و تجهیز زیر ساخت های مربوطه در دستور کار و برنامه های آتی هیات گلف استان گیلان قرار گیرد.
    ریاست فدراسیون گلف ایران ضمن تاکید بر اهمیت آموزش به علاقمندانِ این رشته و تربیت مربیان آن گفت ؛ این فدراسیون آمادگی دارد در این حوزه نیز از هیات گلف استان گیلان پشتیبانی و حمایت کامل نماید .
    دکتر کیکاووس سعیدی ریاست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در پایان افزود ؛ گیلان می تواند در آینده ای نه چندان دور با برنامه ریزی صحیح و اصولی در ردیف صدر نشینان گلف ایران قرار گیرد.
    در این نشست مشترک که سرپرست هیات گلف استان گیلان را دکتر نیما حاجتی سرپرست نایب رییسی و غفار تشکری سرپرست بازرسی هیات همراهی می کردند ، مهدی لطفی با معرفی گیلان و ترسیم سیمای ورزش استان بویژه وضعیت فعلی هیات گلف آن گفت ؛
    اولویت اول من از بدو آغاز بکارم بعنوان سرپرست هیات گلف گیلان آنهم پس از وقفه ای که در سطح مدیریت ارشد آن بوجود آمده بود ، حاکم نمودن انضباط اداری و مالی بود که بحمدالله اکنون تا حدودی محقق شده است.
    وی در ادامه گفت ؛ گیلان با توجه به داشتن آب و هوای معتدل خزری ، اقلیم متنوع و زیبا ، داشتن سرمایه های انسانی بسیار و شکوفا از بستری مناسب برای ایجاد زیر ساخت ها ، تجهیز و توسعه آنها برخوردار است که در سند چشم انداز هیات ، تیم برنامه ریزی ما به این مهم توجهی ویژه دارد و در صورت تداوم حمایت های مسئولین در گیلان در کنار حمایت های جاریِ فدراسیون گلف ایران دست یافتنی خواهد بود.
    مهدی لطفی سرپرست هیات گلف استان گیلان در خاتمه افزود ؛ اعضای خانواده گلف گیلان دلهایی بزرگ و دریایی دارند و بزودی در سایه برنامه ریزی و تلاش همه جانبه خویش جایگاهی شایسته تر در گلف و رشته های ورزشی تابعه آن را در کشور به خود اختصاص خواهند داد .
    گفتنی است در پایان این دیدار حکم سرپرستی هیات گلف استان گیلان توسط دکتر کیکاووس سعیدی رییس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران به مهدی لطفی اهداء شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.