جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از فردا و پس از وقفه ای سه ساله لیگ والیبال گیلان آغاز خواهد شد
    01 آذر 1396 - 22:10
    شناسه : 107245
    1

    رئیس هیات والیبال استان گیلان گفت: پس از سه سال وقفه لیگ والیبال استان گیلان با حضور 16 تیم در بخش آقایان و 8 تیم در بخش بانوان برگزار می شود. دکتر محسن خاکزاد در گفتگو با خبرنگار کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات والیبال استان گیلان با بیان اینکه از فردا و پس […]

    پ
    پ

    خاکزاد - از فردا و پس از وقفه ای سه ساله لیگ والیبال گیلان آغاز خواهد شد - دکتر محسن خاکزاد

    رئیس هیات والیبال استان گیلان گفت: پس از سه سال وقفه لیگ والیبال استان گیلان با حضور 16 تیم در بخش آقایان و 8 تیم در بخش بانوان برگزار می شود.

    دکتر محسن خاکزاد در گفتگو با خبرنگار کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات والیبال استان گیلان با بیان اینکه از فردا و پس از سه سال وقفه لیگ والیبال استان گیلان آغاز خواهد شد، گفت: این مسابقات با حضور 16 تیم در بخش آقایان و 8 تیم در بخش بانوان برگزار می شود.

     رئیس هیات والیبال استان گیلان با اشاره به اینکه شور و هیجان با شروع مسابقات در جامعه والیبال ایجاد خواهد شد از کلیه داوران جوان در گیلان خواست تا در اسرع وقت با کمیته داوران استان هماهنگی لازم را به منظور استفاده از آنها در امر قضاوت و پشتوانه سازی برای داوری در سالهای آینده بعمل آورند.

    محمود غلامی، رئیس کمیته مسابقات هیات والیبال استان گیلان نیز در گفتگو با خبرنگار کمیته روابط عمومی هیات والیبال استان گیلان، گفت: بیش از دو ماه قبل کمیته مسابقات هیات والیبال استان آئین نامه مسابقات لیگ آقایان را تنظیم و شرایط مسابقات را به تمامی شهرستان های استان ابلاغ نمود.

    وی ادامه داد: برنامه زمان بندی برای اعلام آمادگی تیم ها، جمع آوری مدارک درخواستی از تیمهای شرکت کننده در 10 آیتم و سپس بررسی مدارک از جمله کارهایی بود که توسط کمیته مسابقات صورت پذیرفت. همچنین برای تمامی تیم ها و کادر اجرایی کارت شرکت در مسابقات صادر و آلبوم نظارت نیز آماده شد.

    غلامی اضافه کرد: در طی این مدت دعوت از مربیان، سرپرستان تیم ها، برنامه ریزی مسابقات، توجیح مربیان، سرپرستان، قرعه کشی، زمان بندی لیگ و توجیح مربیان در اجرای مسابقات از جمله کارهای کمیته مسابقات هیات والیبال استان بوده است.

    رئیس کمیته مسابقات هیات والیبال استان گیلان افزود: جلسه با ناظرین مسابقات و جلسه با روسای هیات های شهرستان ها نیز از جهت هرچه بهتر برگزار شدن لیگ برگزار شد.

    وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با همراهی و کمک تمامی ارکان هیات والیبال استان خروجی مناسبی از برگزاری لیگ والیبال استان که با حضور 16 تیم در بخش آقایان و 8 تیم در بخش بانوان برگزار می شود، بدست آید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.