×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

400 525be2d7 4c9o4jMcE - یک بام و دو هوای آقای نماینده! - آقای نماینده

این تناقض در حالات و افکار و گفتار را چگونه می توان حلاجی نمود و بدان باور داشت!  آن هم از جانب فردی که روزی ریاست ستاد انتخاباتی احمدی نژاد را به هر نحو ممکن از آن خود کرده و روزی دیگر، مستقل! نامیده می شود!

یادداشت | سید امیر اردوان میرحیدری:

جناب آقای نماینده، سلام و عرض ادب
اخیر خبری منتسب به جنابعالی در فضای مجازی انتشار یافته است که فرموده اید “مخالفت با دولت، مخالفت با نظام جمهوری اسلامی است”
فارغ از درستی و یا نادرستی ادعای فوق از جانب حضرتعالی، بر خودم تکلیف دانستم من باب کلام معصوم علیهما سلام که فرموده است
” لا واعِظَ أبلَغُ مِن النُّصحِ “؛
(هیچ واعـظـى مـؤثرتر از نصیحت نیست) ، به اطلاع برسانم این چشمه ی آبی که احتمالا با چشم بصیرت خود و یا مشاوران سیاسی! تان احساس کرده اید! همچون دیگر موارد سرابی بیش نیست! و اجازه بدهید در ابتدای راه بگویم ،زحمت طی کردن این مسیر پر خطر را به خود ندهید! مگر اینکه طبق معمول! باز هم نخواسته، به علائم هشدار راهنمایی دقت نمایید!
جناب نماینده!
به خوبی مستحضرید، حمایتی که از جنابعالی در انتخابات دو سال گذشته بنا به دلایل کاملا روشن! از جانب تمامی اقشار و گروه های سیاسی همسو و غیر همسو با تفکرات جناب تان!  صورت گرفت! می توانست موقعیت درخشانی باشد در راه رسیدن به قله ی افتخاراتی که برای شخصیت های سیاسی ، آرزویی است گاه محال و البته دست نیافتنی!
و علت بازماندگی و درماندگی در عدم حفاظت و مراقبت از آن اتحاد و انسجام همه جانبه ، چیزی جز تاثیر پذیری از همان افکاری نیست که به تاسی از آن، طبق روال همیشگی ایام می گذرانید!
شاید در ذهن خواننده ی مطلب این سوال طرح شود که ای کاش نویسنده به عنوان یک حامی سابق! (که البته این خود، جای بسی تامل دارد) ، امروز علنا زبان به انتقاد گشوده و صراحتا مواضع خود را اعلام می دارد. پاسخ اینجاست که نویسنده ی این شکواییه بر اساس شناخت دقیق و جامعی که خود از این افکار و عقاید تغییر ناپذیر دارد ، علی رغم مشورت های چند هزارمین مرتبه ای که ارائه داشته ، نتوانسته در هدایت این شخصیت عزیز، گامی هر چند کوتاه بردارد! بنابر این ، این حق را برای خود قائل است که تفکرات ایشان را به آنانی که هنوز نشناخته اند بشناساند و به آنانی که شناخته اند و اما همچنان در دل غمزده ی ایشان ، کور سوی “امید” سو سو می زند ، بگوید ، باور کنید این مزاری که بر آن زار می زنید، مدت مدیدی است که از سکنه خالی است!
و اما اصل مطلب ، اینکه ، جناب آقای نماینده،
حقیقتا نگرانم ، اتفاقاتی که موجبات شکست آن عزیز سابق! را در انتخابات پیشین بوجود آورد در آینده ای نه چندان دور برای مرتبه ای دیگر در خصوص شما نیز تکرار شود. حقیر به یاد دارم از جمله مسائلی که در خصوص نقد او به اتفاق نظر یارانتات ایراد می نمودید! ،” از این شاخه به آن شاخه ” پریدن هایی بوده که به زعم همچو شمایی “منفعت طلبی “، تلقی می شده است. اما امروز که روش همان است و منش نیز همان! تفاوت در کجاست!؟
فاین تذهبون!؟

این تناقض در حالات و افکار و گفتار را چگونه می توان حلاجی نمود و بدان باور داشت!  آن هم از جانب فردی که روزی ریاست ستاد انتخاباتی احمدی نژاد را به هر نحو ممکن از آن خود کرده و روزی دیگر، مستقل! نامیده می شود! از آغاز دوران فعالیت پارلمانی ، به جمع اقلیت مجلس نشین ، دوستان منتسب به جبهه ی پایداری ، پیوسته و مدت ها در شیپور مخالفت با دولت می دمد، امروز می آید و مخالفت با دولت را مخالفت با نظام تلقی می کند!؟

اینجاست که باید گفت:
امیدوار بود آدمی به خیر کسان
(ببین)! به خیر تو امید نیست، شر مرسان

اگر همه ی این ها به فراموشی سپرده شده و صدا و تصویر نیز موجودیت خود را منکر شود ، چهارپایه ی قهوه ای رنگ ستاد رقیب انتخاباتی ریاست محترم جمهور در لاهیجان ، گواهی می دهد! که از بالای آن منبر! فریاد بر آورده بودند:
“به قول مرحوم شجونی(ره )، بشکند دست ملتی که بخواهد به روحانی رای بدهد) !!
جناب آقای نماینده
این یک بام و دو هوا شدن ، شاید اصلا و ابدا به صلاح شمایی که امروز نماینده ی قشر خاصی از جامعه هم شده اید، نباشد! .
و صرف نظر از اینکه در زمینی که توپ را انداخته اید ، هرگز با واکنشی مثبت روبرو نخواهید شد مطمئنا پایگاه اجتماعی خود در جناح متبوع را نیز متزلزل خواهید نمود! و چه بهتر آن که مردانه! و با شهامت تمام ، به تاسی از کلام مولایمان حسین که فرمود : “آزاده باشید، حتی اگر دین ندارید،” پای اعتقادات و تفکرات همیشگی خود ایستادگی کرده و همانی باشید که از ابتدای امر بوده اید!

جناب آقای نماینده
پاسخ این فرمایشات اخیر تان که فرمودید: “آیا حق و حقوق گروه های دیگر را ضایع کردم و آیا علیه کسی بدون دلیل و منطق موضع گیری کردم و پروژه های ملی کدامش بر زمین مانده است ؟ ” را میگذارم برای زمانی دیگر
در این خصوص ناگفته های بسیاری است که در این مجال نیز نمی گنجد.

جناب آقای نماینده
لطفا بگذارید مانیز در حال حاضر با همان انسان متدینی! روبرو باشیم که اگر توانمندی اش در امر نمایندگی زیر سوال رفته ، لااقل تغییرات سیاسی روزمره اش قابل هضم بوده باشد.
عرایضم را با کلام مولا علی علیه السلام به پایان می برم که فرموده اند:
مَن قَبِلَ النَّصیحَهَ سَلِمَ مِنَ الفَضیحَهِ؛
هر کس نصیحت را بپذیرد، از رسوایى به سلامت مى ماند.

برایتان سلامتی و عاقبت بخیری آرزومندم

زیاده جسارت است
یا حق


پایگاه خبری تحلیلی با مردم : انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.