×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بازداشت دستگیر - مزاحم خياباني مسكن مهر شهرستان رشت دستگير شد - دستگیر
مزاحم خیابانی مسکن مهر با تلاش ماموران انتظامی روز گذشته در شهرستان رشت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”رحیم شعبانی” در تشریح این خبر گفت: در سوم آذرماه سالجاری در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد یک مورد مزاحمت خیابانی برای دختر بچه ۹ ساله توسط یک مرد ناشناس در مسکن مهر شهرستان رشت، ماموران انتظامی در همان مراحل اولیه با حضور در محل، ضمن تأیید صحت خبر ؛ نسبت به تنظیم صورتجلسه اقدام کرده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از تنظیم صورتجلسه، شخصی به عنوان شاکی خصوصی جهت ارائه شکایت به کلانتری مراجعه نکرده و خبر مذکور فقط با توجه به داشتن جنبه عمومی جرم، تحت رسیدگی و تشکیل پرونده قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از بروز جرائم مشابه و متنبه شدن مجرم؛ با تشکیل پرونده قضایی و اخذ دستور قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری فرد مزاحم؛ متهم را شناسایی کردند.
وی با اعلام دستگیری متهم ۴۵ ساله که نگهبان یک ساختمان نیمه کاره است بیان داشت: ماموران انتظامی در این راستا طی چندین مرحله تماس تلفنی، از والدین دختر بچه موصوف جهت طرح شکایت و اقامه دعوی دعوت کردند که خانواده وی اعلام داشتند با توجه به اینکه مورد فوق یک مزاحمت خیابانی بوده و هیچگونه آسیبی به فرزندشان وارد نشده؛ لذا قصد پیگیری و طرح شکایت را ندارند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اعلام اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و با توجه به اظهارات ضد و نقیض با قرار ۱۰۰ میلیون ریالی به زندان لاکان رشت منتقل شد، خاطرنشان کرد: انتشار بعضی از وقایع واتفاقات نادر و تاسف آور در فضای مجازی، موجب خدشه دار شدن آبروی افراد می‌شود.
سرهنگ شعبانی با بیان اینکه پلیس در انجام وظیفه مصمم بوده و اجازه هنجارشکنی را به هیچ فردی نخواهد داد، افزود: رسانه ها می‌توانند با انتشار یک خبر، حیثیت و آبروی شخصی افراد را لکه دار کنند یا حرمتی کاذب برای یک شخص به وجود بیاورند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اعلام اینکه نیازی به رسانه ای شدن بعضی از موارد که مستقیما آبروی افراد را تحت شعاع قرار می دهد، نیست، از مردم خواست، به اخبار و شایعات غیر رسمی توجه نکنند و هرگونه موارد مشکوک را به خادمان خود در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
????
@Policegilan

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.