چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اتخاذ تمهیدات لازم به منظور نهایی شدن طرح تفصیلی شهر لاهیجان
    07 آذر 1396 - 18:37
    شناسه : 107929
    0

    فرداد جنابی خواستار اتخاذ تمهیدات لازم بمنظور نهایی شدن طرح تفصیلی شهر لاهیجان بمنظور رفع مشکلات شهروندان شد. به گزارش «بامردم»، بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با حضور مهندس کاظمی شهردار لاهیجان و جلالی رئیس هلال احمر شهرستان لاهیجان در محل شورای اسلامی شهر لاهیجان برگزار شد .رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان […]

    پ
    پ

    جنابی رییس شورای شهر لاهیجان - اتخاذ تمهیدات لازم به منظور نهایی شدن طرح تفصیلی شهر لاهیجان - شورا

    فرداد جنابی خواستار اتخاذ تمهیدات لازم بمنظور نهایی شدن طرح تفصیلی شهر لاهیجان بمنظور رفع مشکلات شهروندان شد.

    به گزارش «بامردم»، بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با حضور مهندس کاظمی شهردار لاهیجان و جلالی رئیس هلال احمر شهرستان لاهیجان در محل شورای اسلامی شهر لاهیجان برگزار شد .رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان طی سخنانی با ابراز همدردی با خانواده های جان باختگان حادثه دلخراش زلزله در استان کرمانشاه ، این مصیبت را به ملت شریف ایران علی الخصوص مردم غیور کرمانشاه تسلیت گفتند و از تلاش و زحمات زیادی که نهاد های مختلف و مردم بویژه جمعیت هلال احمر جهت کمک به حادثه دیدگان صورت گرفت، تشکر و قدردانی نمودند .

    مهندس جنابی ، نهم ربیع الأول آغاز امامت و ولایت حضرت امام عصر (عج) را به عموم مسلمانان جهان به ویژه ملت بزرگ ایران و شهروندان عزیز لاهیجانی تهنیت گفتند . وی با ابراز تأثر درگذشت زنده یاد جاوید جهانگیری پیشکسوت فوتبال لاهیجان را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه ورزشی لاهیجان تسلیت گفتند .
    وی همچنین سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ملت و بخصـوص دریـادلان و قهرمانان بی ادعای نیـروی دریایـی ارتش تبریک گفت .

    وی با اشاره به مشکلات شهروندان در ارتباط با طرح تفصیلی شهر لاهیجان، خواستار اتخاذ تمهیدات لازم بمنظور نهایی شدن طرح تفصیلی شهر لاهیجان بمنظور رفع مشکلات شهروندان شد.
    مهندس جنابی با اشاره به شرکتها و صنایع خصوصی که در سطح شهرلاهیجان فعالیت دارند ، افزود : با عنایت به اینکه تعدادی از این شرکت ها دارای خودروهای سنگین می باشند و در صورت تجهیز این خودروها به تیغه برف روبی ، امکان استفاده از آنها در مواقع بحران وجود خواهد داشت ؛ شهرداری مذاکراتی در این خصوص با این قبیل شرکت ها داشته باشد .

    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به برخی پرونده های حقوقی ، خواستار پیگیری های به موقع و رسیدگی لازم شدند .
    وی به پتانسیل خوب پارک جانبازان اشاره و خواستار بررسی این قبیل موارد توسط مشاوران خبره بمنظور بالفعل نمودن ظرفیت های موجود شد .

    رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لاهیجان طی سخنانی ، شوراها را نماد توسعه و مشارکت مردمی در آبادانی هر شهر و منطقه ای عنوان نمودند و ضمن تقدیر از همکاری همه نهادها و مردم عزیز ایران اسلامی در کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه ، از اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر و کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم بویزه همشهریان عزیز لاهیجانی برای کمک به هموطنان آسیب دیده در این حادثه تشکر و قددرانی نمودند .
    جلالی با اشاره به طرح های مختلفی که از سوی جمعیت هلال احمر بمنظور افزایش سطح آگاهی شهروندان در ارتباط با حوادث و بلایای طبیعی اجرا میگردد اعلام آمادگی نمودند که جمعیت هلال احمر لاهیجان آماده ارائه آموزشهای لازم به علاقمندان و شهروندان عزیز می باشد .

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.