×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

ابراهیم مهربان (2)

ابراهیم مهربان: طرح تفصیلی قصه پر غصه ای است /هیچ یک از ما برای کسب درآمد از توریست موفق نیستیم / ورود به محلات قدیمی ، جرأت ، جسارت و برنامه می خواهد/ شهردار خوبی نصیب ما شده و انتظارات شورا برآورده شده است/ بام سبز با آن شرایط به هیچ وجه در شأن شهر و شهروندان لاهیجانی نیست/ عزیزان نتوانستند و نخواستند از این نهالی که در این خاک پرورش یافته و الان به درختی تبدیل شده استفاده کنند / تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به یک برند برای شهر لاهیجان تبدیل شده است

بامردم: ابراهیم مهربان سخنگوی شورای اسلامی شهرستان لاهیجان در گفتگویی به سوالات مرتبط با عملکرد شهرداری لاهیجان ، پاسخ گفت.

بودجه سال جاری شهرداری چقدر تعیین شده و برای تحقق آن چه راهکاری اندیشیده شده؟
بودجه سالجاری شهرداری مبلغ ۱۴۴ میلیارد تومان پیش بینی شده که برای تحقق آن فکر شده و اینطور نبوده که یک عدد گفته شود و بحث ژورنالیستی و خبری داشته باشد . سال گذشته ۴۰ میلیارد بوده و ۴ میلیارد افزایش دادیم و بصورت طبیعی ۴۴ میلیارد است که یک افزایش منطقی است .
۱۰۰ میلیارد هم بحث اوراق مشارکت و سرمایه گذاری پیش بینی شده که مجموعاً ۱۴۴ میلیارد تومان شده است . که امیدواریم این رقم محقق شود؛ بخصوص ۱۰۰ میلیاردی که برای سرمایه گذاری و اوراق مشارکت برنامه ریزی شده است .

عملکرد شهردار لاهیجان در بحث عمرانی را چگونه ارزیابی می‌کنید و آیا تعامل لازم برای توسعه شهری بین شورا و شهردار وجود دارد؟
عملکرد شهرداری در رابطه با بحث عمرانی بر کسی پوشیده نیست . خدارو شاکر هستیم که جزو محدود شهرهایی هستیم که در زمینه های مختلف عمرانی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی و… فعالیت می کنیم و شاید نقطه عطف عملکرد شهرداری موضوع آسفالت ،روکش ، لکه گیری معابر باشد که با حجم گسترده ای در حال انجام است و با این شرایطی که در رابطه با اعتبارات وجود دارد ، جای بسیار تقدیر و تشکر دارد .
سنگ فرش بلوار مطهری ، کوچه برق ، کوچه توکلی انجام شده است . باغ نارنج یک مکان توریستی جدید به مجموعه شهر اضافه کرده است . خانه پینگ پنگ احداث شده است . کارهایی از این قبیل انجام شده و درحال انجام است . نهایتاً باید عرض کنم تعامل وجود دارد اگر نبود کارها انجام نمی شد .

چه تعداد پروژه نیمه تمام در لاهیجان وجود دارد و برای اتمام آنها چه اقداماتی صورت گرفته است؟
پروژه های نیمه تمام که یکسری از سنوات گذشته برجا مانده و یک تعداد هم ما شروع کردیم . پروژه خانه کشتی که امیدواریم در سالجاری به تمام برسانیم و حلاوت و شیرینی آن را جوانان لاهیجانی ببرند .
پروژه حاجی آباد در حال برنامه ریزی به جهت برگزاری مناقصه است . پروژه فرهنگسرای پارک جانبازان باید انجام شود و پروژه های نیمه تمام معابردر دست انجام است .
پروژه های خدمات رسانی در شهر را داریم و مباحث بازیافت زباله ، دستیابی به تکنولوژی جدید برای تبدیل زباله به انرژی از مباحثی است که به شدت دنبال آن هستیم و از این قبیل موارد که بتوانیم در مدت باقیمانده از دوره چهارم شورا به سرانجام برسانیم .
البته برای شخص بنده مهم نیست که در این دوران به اتمام برسد . همین که استارت آن زده شود و بصورت منطقی هم باشد این می تواند حلاوت و شیرینی را شهروندان ما ببرند .

معضلات و مشکلات شهری که در حال حاضر شورا ی شهر پیگیرآن است، چیست ؟ آیا اجرای برنامه های محله محور با رویکرد حل مشکلات مردم و توجه به مطالبات آنان در این شهردر دستورکار قرار دارد؟
در حال حاضر یکسری مشکلات کلان داریم که متأثر از مشکلاتی است که در کشور است و یکسری مشکلات محله ای داریم که قابل تفکیک است . یکی از مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد کمبود نقدینگی است . هم نقدینگی دولتی و هم عزیزانی که می آمدند و خیلی از اعتبارات و بودجه مالی شهرداری ها را تأمین می کردند . ساخت و سازها – تفکیک زمین ها. با توجه به اینکه رکود شدید در ساخت و ساز و مسکن داریم . مشکلات شهرداری ها و شهرداری لاهیجان هم متأثر این موضوع است ..متأسفانه اکثر شهرداری ها برنامه ریزی مالی و بودجه ای خود را بر اساس ساخت وساز و مباحث منشعب آن انجام می دهند . بنابراین ما در لاهیجان همانطوری که در بودجه پیش بینی شده، می بایست یکسری کانال های دیگری را بررسی کنیم و به آن بپردازیم . علاوه بر مبحث ساخت وساز که طبیعتاً اگر بخواهیم در بودجه فقط به ساخت و ساز تکیه کنیم مشکلات و معضلات بعدی را به وجود می آورد . تا الان هم خیلی از مظاهر طبیعی ما تحت تأثیر این ساخت و سازها قرار گرفته است به بهانه این که این ساخت و سازها باعث می شود رونق اقتصادی درشهرداری بالا رود که به نظر بنده این کار منطقی نمی باشد .
در ارتباط با برنامه های محله محور طرح هشت محل ، هشت بهشت را با موضوع پرداختن به محلات قدیمی لاهیجان را داریم . ورود به محلات قدیمی با توجه به بافت قدیمی آن ، جرأت و جسارت و برنامه می خواهد . برنامه آن مدون شده و با توجه به کمبود اعتبارات اهم و غیر اهم می شود . نه اینکه جزء اولویت ها نباشد بلکه باید مرحله به مرحله پیش رویم و بر مشکلات یکی پس از دیگری فائق آییم .

با توجه به اینکه شهرستان لاهیجان مقصد مسافران زیادی از سراسر کشور است، برای رونق گردشگری در لاهیجان چه برنامه هایی دارد؟
لاهیجان با توجه به شرایط ویژه ای که در منطقه دارد پذیرای جمع کثیری از مسافران است . اما نه تنها شهرداری بلکه کل استان برای این پتانسیل برنامه ریزی نکرده است باید ببینیم چه می توان کرد تا از مسافرانی که برای استفاده از مناظر و مواهب طبیعی به لاهیجان سفر می کنند به نفع شهر بتوانیم استفاده کنیم و عایدی آن نصیب شهروندانمان شود . تا آنجا که به بنده به عنوان عضو شورای شهر مربوط می شود موفق نبوده ایم . نه فقط شهرداری . هیچ یک از ما برای کسب درآمد از توریست موفق نیستیم . توریست و مباحث مربوط به آن یک بحث اقتصادی و تخصصی است و اگر بخواهیم در لاهیجان یک کار ویژه انجام دهیم با توجه به پتانسیل لاهیجان میتوان این کار را انجام داد. طبیعتاً تا حمایت ارگان های بالا نباشد این کار به سرانجام نمیرسد . بنابراین دولت از بخش خصوصی در لاهیجان عقب است تا سال آینده بخش خصوصی چند هتل و مهمانپذیر به افتتاح می رساند و این بر ماندگاری و ایستایی توریست و مسافران تأثیرگذار است . مسافر گذری مشکلاتی دارد اگر بررسی شود شاید خیلی به لحاظ درآمدی و اعتبار به شهر کمک نکند .

عوملی که موجب نارضایتی مردم و مسافران این شهر می شود و اقدامات صورت گرفته برای رفع آنان را بفرمایید. آیا شهرداری لاهیجان امکاناتی را برای مسافران در نظر گرفته است ؟ در زمینه احداث هتل ، کمپینگ برنامه ای وجود دارد؟
کمپینگ در حاجی آباد داریم در سالهای گذشته احداث شده و اکنون بهسازی شده است . کار خوبی که در سالجاری انجام شده برگزاری جشنواره در پانزده روز اول سال بود که مورد استقبال مسافران و شهروندان قرار گرفت . این موضوع را میتوان به جهات مختلف بررسی کرد و نقاط ضعف پوشش داده شود و نقاط قوت برجسته شود تا منبع درآمد پایداری برای شهر به وجود آید . رأساً شهرداری نمی تواند به مباحث هتل سازی ورود کند اما مشارکت می تواند داشته باشد . در حاجی آباد بستر آماده است و اگر مشارکت با بخش خصوصی انجام گیرد می تواند در آنجا یک هتل در حد پنج ستاره احداث شود .

طرح تفصیلی لاهیجان به کجا رسید و در تهیه آن چه نکات مهمی مورد نظر است و در چه مرحله ای قرار دارد؟
طرح تفصیلی قصه پر غصه ای است . هنوز به انجام نرسیده است و بصورت ویژه در یکی دوماه اخیر با توجه به مراجعات مردمی که بوده ، ورود کردیم . شاید به لحاظ قانونی نباید اینقدر ورود کنیم و ریز شویم . با توجه به مراجعات مردمی ، مشاور را فراخوان کردیم و بصورت هفتگی جلسات مستمر با اعضای شورای شهر، شهردار و معاونین شهرداری برگزار می شود و بصورت فاز به فاز درحال بررسی است .
طرح تفصیلی بحثی است که شورا و شهرداری به تنهایی نمی توانند به نتیجه برسانند و می طلبد دولت کمک کند و مشخصاً مسکن و شهرسازی ورود کند . طرح تفصیلی که الان پیش بینی شده برای لاهیجان قابلیت اجرا ندارد وبا آنچه موجود است خیلی فاصله دارد و باید منطبق با واقعیات کنیم و البته باید در این امر تسریع شود با توجه به اینکه مردم با مشکل مواجه اند .

وضعیت آسفالت معابر لاهیجان چگونه است ؟
در رابطه با وضعیت آسفالت ، به جرأت می توانم بگویم طی چند سال گذشته چنین آسفالتی با این حجم گسترده و بصورت کیفی نداشتیم . دستگاهی آوردشده که طی عملیاتی آسفالت را از روسازی موجود برداشته و به آسفالت گرم جدید تبدیل می کند و این موضوع قابل مشاهده است .

با توجه به تکیه شهرداری به درآمدهای ناپایدار، برای پایداری در این زمینه چه برنامه‌ریزی صورت گرفته است؟
باید جذب سرمایه گذار کنیم . از منافذی که دولت در نظر گرفته برای جذب اعتبار در نظر گرفته استفاده کنیم مانند اوراق مشارکت و مواردی از این قبیل .
آیا شهردارلاهیجان توانسته انتظارات شورا را برآورده کند و در اجرای مصوبات شورا تاکنون موفق بوده است؟
بله . خوشبختانه شهردار خوبی نصیب ما شده و انتظارات شورا برآورده شده است . شورای شهر لاهیجان و ان شاء ا… تمامی شوراها از شهرداران انتظارات شخصی ندارند . انتظاراتی که راستای موضوعات شهروندی بوده توسط ایشان به سرانجام رسیده یا سعی در انجام آن است و از این موضوع رضایت کامل داریم .

آیا شهرداری لاهیجان برای جذب سرمایه گذاربرنامه ای داشته و در این زمینه چقدر موفق بوده ؟
برای جذب سرمایه گذاربرنامه به صورت ویژه داشتیم هم بصورت عام و هم خاص . این مهم یک شبه و یک ماهه به نتیجه نخواهد رسید . سرمایه گذار هم متأثر از وضعیت اقتصادی کشور است و با توجه به مشکلاتی که وجود دارد با وسواس بیشتری انجام می شود . سرمایه گذار هم یک فرد یا مجموعه باهوشی است و می داند کجا باید نقدینگی خود را سرمایه گذاری کند تا در کوتاه ترین زمان ، بهترین بهره برداری را داشته باشد .
ما یکسری سرمایه گذاری خرد و یکسری سرمایه گذار کلان برنامه ریزی کردیم و امیدواریم فاز هایی را در این دوره شورا به بهره برداری برسانیم . نمونه آن زیپ لاین است . از زیپ لاین می توانیم به عنوان یک سرمایه گذاری خرد نام ببریم . پروژه زیپ لاین کارش به اتمام رسیده است و برای اینکه کمترین ضریب اشتباه را در اجرا داشته باشیم بنا شده تمام تأییدیه ها گرفته شود و بعد راه اندازی گردد که اکنون در مراحل پایانی است و شاید در چند هفته آتی تکلیف آن مشخص شود تا هم شهروندان و مسافران عزیز بتوانند از آن استفاده کنند .

آیا اختلاف نظر وسلیقه بین اعضای شورای شهر باعث تفرقه ومانع عملکرد شورا نشده است؟
اختلاف نظر و سلیقه بین اعضای شورا است و قابل کتمان نیست . در یک خانواده اختلاف وجود دارد چه برسد به یک شورا . به جد باید بگویم این اختلاف سلیقه به هیچ وجه مانع عملکرد شورا نشده است . شاید به علت وجود بزرگانی است که در شورا داریم که اجازه نمی دهند این اختلافات خللی در روندکاری شورا وارد کند و جای تقدیر و تشکر دارد ؛ معنی و مفهوم پیشکسوت و باتجربه همین است و زمانی که اختلاف سلیقه وجود دارد هدایت شود و مدیریت انجام شود که این اختلاف سلیقه باعث بروز مشکل نشود . البته در کنار این موضوع شهرداری داریم که سیاست خود را برآن نگذاشته که اختلاف نظر ها را به مسیری که اختلاف بزرگ شود هدایت کند . برخی عزیزان دوست دارند در مجموعه ای که کار می کنند اختلاف سلیقه وجود داشته باشد تا بتوانند راحتر کارشان را انجام دهند اما شهردار ما دوست دارد که این اختلاف سلیقه و نظرها را به حداقل برساند .

در راستای اقتصادمقاومتی عملکرد شورای لاهیجان چگونه بوده است ؟ چه برنامه ای در این زمینه وجود دارد؟
ما هم در راستای فرمایشات مقام عظمای ولایت و اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی های زیادی داریم . بحث اهم و غیراهم کردن . پرداختن به اموری که بازخورد اقتصادی بهتری داشته باشد و یقیناً در راستای این پیام حرکت خواهیم کرد .

آیا مدیریت شهری لاهیجان برای توسعه بام سبز و ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان برنامه ای داشته است ؟
در ارتباط با بام سبز تذکراتی در شورا مطرح شده ، بام سبز با آن شرایط به هیچ وجه در شأن شهرو شهروندان لاهیجانی نیست و همه به این موضوع اذعان داریم . برای تغییر و تحول در آنجا نیاز به یکسری مقدمات است که فراهم شده است . اما با توجه به شرایط فصلی و عزیزانی که در آنجا به هر طریقی مشغول به کارند منبع درآمدشان آنجاست و پیک درآمدی آنها فصل تابستان است ، تصمیم گرفته شده برای اینکه عملکرد ما باعث نشود آنها خیلی متضرر گردند ، اواخر شهریور یا اوایل مهر بازسازی آنجا آغاز شود .
با توجه به اینکه نیمی از جمعیت شهر بانوان تشکیل می دهند، برنامه های شورای شهر برای بانوان چه بوده ؟ ایجاد پارک بانوان ، باشگاه ورزشی و…
بانوان همیشه و همه جا یارویاور جامعه شهری و برنامه هایی که وجود داشته ، هستند . خصوصاً در لاهیجان این قضیه پررنگ تر است پارک بانوان یکی از مواردی است که مورد عزم شورا است . هر مکانی را نمی توان شایسته این امر بدانیم و آمادگی وجود دارد و شخص شهردار مصرانه پیگیر این مهم است که انجام گیرد . البته مکانی شناسایی شده که بررسی های جانبی آن در حال انجام است و اگر به نتیجه رسید رسانه ای خواهیم کرد .

وضعیت حقوقی جزیره استخر به کجا رسیده؟ آیا امیدوار کننده است ؟
در ارتباط با جزیره اقدامات خوبی انجام شده و امیدواریم به سرانجام برسد . متأسفانه تا ۱۸ ماه گذشته اقدام عملی در ارتباط با بازپس گیری جزیره نشده بود و هر آنچه مطرح می شد بیشتر شعار مطبوعاتی بود اما با استفاده از وکیل مجرب از کانالی ورود کردیم که یک کانال منطقی است نه احساسی که بتوانیم جزیره را پس بگیریم که ان شاء ا… این کار انجام شود . این کار قطعاً اتفاق خواهد افتاد اما در رابطه با مسایل حقوقی زمان را دقیقاً نمی توان مشخص کرد .

برای پارک حاجی آباد چه اقداماتی تاکنون انجام گرفته است ؟
پارک حاجی آباد یک منطقه مستعدی بود که کمتر مورد توجه واقع بود . چندین مشکل داشت . مسایل حقوقی آن تعیین تکلیف نشده بود . خیلی از موارد را مشخص کردیم . بهسازی محیطی آن انجام شد و سعی کردیم مردم را به آن منطقه توجه دهیم . دو سیرک تعبیه کردیم در دو زمان مختلف تا نگاه ها به آن سمت کشیده شود . فاز صفر آن را شروع کردیم و دور آن را بهسازی نمودیم . رینگی به وجود آوردیم. یک یا دو جزیره داخل تالاب درست کردیم . فاز اول آن رینگ است چیزی شبیه استخر خودمان که دور آن کاشی و موزاییک می شود تا مردم بعنوان قطب جدید گردشگری لاهیجان از آنجا استفاده کنند .
در فاز بعدی آن یک مجموعه علمی کشور را وارد کردیم و مراکزی را که مستعد سرمایه گذاری است را با تمام آیتم ها مشخص کردند . برج سازی ، هتل ، سیتی سنتر ، رستوران . این مسایل با اعتبارات شهرداری قابل اجرا نیست . قطعاً باید سرمایه گذار بیاید . پیکیج ها آماده است و در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد و با اطلاعات کامل می توانند در این زمینه ورود کنند .
در روز لاهیجان در این زمینه تبلیغات گسترده ای انجام میگیرد . جا دارد از شهردار لاهیجان تقدیر ویژه ای داشته باشم که از ارتباطات خود استفاده کردند برای اولین بار در کشور یک شهر نه کلان شهر یک روز را مشخصاً به نام خودش در تهران می گیرد و بیشتر هزینه ها از سوی شهرداری تهران تأمین می شود و باید این موضوع را به فال نیک بگیریم . فرصت بسیار خوبی است ؛ بزرگان لاهیجانی که منشأ اثر و خیر در کشور هستند شناسایی شوند . عزیزانی که میل به سرمایه گذاری دارند در کارگاههای مختلف حضور یابند . امیدواریم بتوانیم سرمایه گذاران را بصورت عملی برای سرمایه گذاری در لاهیجان ورود دهیم .

باتوجه به اینکه اجرای جشنواره تئاتر خیابانی شهروند را برای هفتمین سال پیاپی در این شهر پیش رو داریم، چه عواملی طی ساله های متمادی در اجرای این جشنواره بهبود یافته است؟
تئاتر خیابانی برای هفتمین سال قرار است برپاشود . تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان امروز به یک برند برای شهر لاهیجان تبدیل شده است و امیدواریم امسال بهتر از سال گذشته برگزار شود . در کنار اینکه تئاتر برگزار می شود خیلی از بزرگان هنری کشور به لاهیجان هدایت می شوند . خیلی از مسافران و عزیزان در قالب هنرمندان تئاتر ، ارباب جمیع گروههای مختلف که به لاهیجان می آیند علاوه بر اینکه می توانند یک هفته پرشور ونشاط را برای شهروندان به وجود آورند می توانند یک تبلیغ برای لاهیجان باشند.

لطفاً در باره بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی و پرداخت معوقات کارکنان توضیحی بفرمایید.
بدهی قابل کتمان نیست . شهرداران باید بالانسی بین کارهای مرتبط با شهرداری در ارتباط با شهروندان و پرداختن به امور و پرداخت حقوق کارمندان خود داشته باشند . مشخصاً درشهرداری لاهیجان به لحاظ پرداخت حقوق اکثر کارمندان و کارگران مشکل خاصی نداریم. اما در ارتباط با اضافه کار ۴ معوقه داریم که با شرایط فعلی تمام سعی بر این است که پرداخت شود .
درارتباط با نیروهای شرکتی که حدود ۸۸ نفر هستند ، این موضوع متفاوت است . این بزرگواران طرف قرارداد آنها شهرداری نیست بلکه شرکتی است که با شهرداری قرارداد منعقد کرده است . اینکه چرا معوقات آنها بیشتر است متأثر از وضعیت اقتصادی است . قبل تر اینطور نبود که مدیر شرکت به روز پول بگیرد و به روز پول بدهد . در واقع رونق اقتصادی به گونه ای بود که آن مدیر پول را می داد و طی سال مطالبات را از شهرداری دریافت می کرد .الان هم همین شرایط است . شهرداری در مقاطع مختلف با این عزیزان بصورت مقطعی تسویه حساب می کند . دیگر توان در آن مدیر شرکت نیست که این فاصله زمانی را جبران کند . متأسفانه این موضوع مختص لاهیجان نیست و همه شهرداری ها گرفتار این مسئله هستند . شاید به خاطر این است سالها برنامه ریزی شده فقط از ساخت و ساز کسب درآمد کنیم و موارد دیگر را فراموش کردیم و به فکر ایجاد درآمد پایدار نبودیم . در سال گذشته کمترین کمک از سوی دولت به شهرداری ها و شهرداری لاهیجان شد اما با قدرت کارها در حال انجام است .
باید مدیریت شود تا هم کارمندان و هم شرکتی ها محترم از این موضوع کمترین آسیب را ببینند . هم باید معوقات و بدهی هایی که از سنوات گذشته به ارث مانده را بپردازیم و هم سیاستی اتخاذ شود تا بدهی به بدهی های گذشته افزوده نشود .

پروژه ساحل سحر خیز محله در چه مرحله ای است ؟
دو سال گذشته یک اتفاق خوب در لاهیجان افتاد . شاید خیلی از عزیزان لاهیجانی نمی دانستند که در شهرستان لاهیجان یک نوار ساحلی به نام های سحرخیز محله، امیرآباد و حسن بکنده داریم . پیشنهادی به مدیریت شهری شد تا ساحل سحرخیز محله لاهیجان را شهرداری مدیریت کند و این موضوع مورد استقبال مدیریت شهری قرار گرفت و شهرداری مدیریت آنجا را قبول کرد . با توجه به اینکه آنجا کمتر مورد استفاده قرار گرفته بود یک ساحل بکر و خاص است . شهرداری لاهیجان یکسری اقدامات را انجام داده و بستر آماده شد ه تا شهروندان لاهیجانی بتوانند از ساحلی که متعلق به لاهیجان است استفاده کنند و ان شاءا… هم شهروندان و هم مسافران عزیز نهایت استفاده را از این مکان ببرند.

آیا برای باغ نارنج افتتاحیه خواهیم داشت یا خیر؟
شخصاً اعتقاد به افتتاحیه ندارم اعتقاد دارم یک کار انجام شود و مردم بتوانند استفاده کنند . بدون اینکه افتتاحیه آنچنانی بگیریم مورد استفاده مردم است . پل رزمندگان هم کار خیلی بزرگی است و برای آن هم افتتاحیه نگرفتیم . البته وظیفه ماست روی کاری که انجام شده تبلیغ کنیم . امیدواریم فرصتی پیش آید بصورت ویژه این پروژه ها اطلاع رسانی شود . وظیفه ماست آن کارگر ، پرسنل و پیمانکاری که آنجا زحمت کشیده ، زحمتشان دیده شود و تبلیغ گردد .

لطفً در رابطه با انتخاب شما به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان ایران توضیحی بفرمایید .
اساس کار من ورزش و کشتی است . درست است که در شرایط و مکان های مختلف وارد کار شدم . طبیعی است باید از این پتانسیل استفاده شود . متأسفانه باید بگویم این مدیریت در مجموعه ورزش استان نبوده است.
ابراهیم مهربان چه دوست داشته باشند چه نداشته باشند مربی تیم ملی بوده و از این فرصت استفاده نشده است . در واقع بصورت خاص حدود سه سال است وقت مان اینجاست . شاید به لحاظ کاری قبل تر از این کمتر توفیق داشتم اینجا باشم . درواقع عزیزان نتوانستند و نخواستند از این نهالی که در این خاک پرورش یافته و الان به درختی تبدیل شده استفاده کنند . این فرصت جای دیگر به جود آمد و خوشحالم برای قشری قرار است خدمت کنم که دانشجو هستند و فرهیخته . مهم این است نماینده شایسته ای برای لاهیجان باشم . امیدوارم این اتفاق منجر به این شود تا یک فضایی را ایجاد کنیم عزیزان بیشتری بتوانند فعالیت کنند . جا دارد در این فرصت از رسول خادم رئیس فدراسیون و غلام محمدی سرمربی که به بنده اعتماد کردندو مرا لایق این سمت دانستند قدردانی کنم .
سخن آخر
آرزوی توفیق برای همه عزیزان دارم و افتخار میکنم که لاهیجانی هستم و خدا را شاکرم که در شهری زندگی می کنم وفور نعمت دارد و می توانم از این نعمات استفاده کنم.
روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.