یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41475 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مدیران دستگاه‌های گیلان از خبرنگاران تجلیل کنند
    04 مرداد 1395 - 15:07
    شناسه : 10839
    0

    استاندار گیلان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران گیلان در روز خبرنگار به نحو شایسته از تلاش خبرنگاران تجلیل کنند و گزارش و عکس‌های این مراسم را تا 30 مرداد به روابط‌عمومی استانداری گیلان ارائه دهند. به گزارش بامردم، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در نشست استانداری گیلان در آستانه فرا رسیدن 17 […]

    پ
    پ

    photo_2016-07-24_16-12-58

    استاندار گیلان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران گیلان در روز خبرنگار به نحو شایسته از تلاش خبرنگاران تجلیل کنند و گزارش و عکس‌های این مراسم را تا 30 مرداد به روابط‌عمومی استانداری گیلان ارائه دهند.

    به گزارش بامردم، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در نشست استانداری گیلان در آستانه فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران به نحو شایسته از تلاش‌های خبرنگاران تجلیل کنند.

    وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و اقدام‌های دولتمردان تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز خبرنگار شایسته است که از تلاش خبرنگاران فعال در حوزه‌های مدیریتی هر دستگاه به نحو مطلوب قدردانی شود.

    استاندار گیلان دستیابی به توسعه و پیشرفت و رعایت حقوق شهروندی و انعکاس رویدادها، اقدام‌های دولتمردان و نظرات افکار عمومی و نخبگان را از جمله نقش مهم خبرنگاران دانست.

    وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران استان عکس‌ها و گزارش‌های مربوط به مراسم تجلیل از خبرنگاران را به استانداری ارائه دهند، یادآور شد: تا 30 مردادماه امسال باید عکس‌ها و گزارش‌ها به روابط‌عمومی استانداری ارائه شود.

    نجفی 17 مردادماه را سالروز شهادت شهید صارمی و فرصتی ارزشمند برای تجلیل از تلاشگران عرصه‌ خبر و اطلاع‌رسانی دانست.

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.