چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دیدار با نمایندگان مجلس، تلاشی گسترده در جهت توسعه ورزش استان گیلان خواهد بود
    13 آذر 1396 - 12:22
    شناسه : 108632
    0

    در چند روز گذشته مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در سه دیدار جداگانه با نمایندگان مجلس شهرستان های آستانه، لاهیجان و سیاهکل، رودسر و املش تلاشی گسترده را برای تقویت ورزش استان آغازکرده است. به گزارش روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان، مسعود رهنما در همین رابطه بر ضرورت تعامل سازنده و ایجاد جو […]

    پ
    پ

    - دیدار با نمایندگان مجلس، تلاشی گسترده در جهت توسعه ورزش استان گیلان خواهد بود - گیلان

    در چند روز گذشته مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در سه دیدار جداگانه با نمایندگان مجلس شهرستان های آستانه، لاهیجان و سیاهکل، رودسر و املش تلاشی گسترده را برای تقویت ورزش استان آغازکرده است.

    به گزارش روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان، مسعود رهنما در همین رابطه بر ضرورت تعامل سازنده و ایجاد جو همگرایی با نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت: در این دیدارها ضمن اینکه نمایندگان مجلس آمادگی خود را برای توسعه ورزش استان اعلام کردند، تبادل نظر برای برای جذب اعتبارات لازم و نیز چگونگی کمک به هیات های ورزشی روند بسیار مطلوبی داشته است.
    وی با قدرشناسی از همکاری بی دریغ وپیگیری های نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، به رقابت های مهم بازیهای آسیایی و المپیک 2020 اشاره کرد و یاد آورشد: خوشبختانه در دیدار با سه نماینده پرتلاش شهرستان های آستانه اشرفیه، لاهیجان و رودسر به جهت وجود جو همدلی و همگرایی، این اطمینان حاصل شد که می توان با درایت همه ی نمایندگان شهرستان های استان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم امکانات لازم را برای کسب افتخارات گیلان در سطح ملی فراهم آوریم.
    مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ایجاد خانه های ورزش روستا را که با استفاده از امکانات زیر ساختی بلااستفاده آموزش و پرورش و دیگر ادارت دایر می شود، از مسیر حمایت های نمایندگان ممکن دانست و تصریح کرد: با توسعه ورزش روستاها ضمن اینکه نشاط و شادابی را به جامعه روستایی هدیه می کنیم، شناسایی استعدادها هم به سهولت بیشتری انجام خواهد شد.
    رهنما افزود: حمایت های مسئولان و به خصوص استاندار و نمایندگان مجلس و حضور مستمر آنان در آوردگاه های ورزشی از دیگر مبادی اثر گذار فرایند توسعه ورزش استان گیلان خواهد بود.
    رهنما دیشب وامروز هم با مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت و شکری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در خصوص مسائل حوزه ورزش وجوانان دیدار کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.