یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تنها یک پنجم مطالبات چایکاران پرداخت شده است/ فروش تمام چای خشک تولید کارخانه های چای
    04 مرداد 1395 - 22:46
    شناسه : 10867
    0

    رییس اتحادیه چایکاران شمال کشور گفت: چای خشک تولیدی امسال در کارخانه ها باقی نمانده است و اکثر کارخانجات چایسازی با قیمت هر کیلو بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان چای تولیدی خود را بفروش رسانده اند. ایرج هوسمی  اظهار کرد: تاکنون مطالبات کشاورزانی که تا ۱۵ اردیبهشت در باغات چای محصول خود را برداشت کرده اند […]

    پ
    پ

    رییس اتحادیه چایکاران شمال کشور گفت: چای خشک تولیدی امسال در کارخانه ها باقی نمانده است و اکثر کارخانجات چایسازی با قیمت هر کیلو بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان چای تولیدی خود را بفروش رسانده اند.

    ایرج هوسمی  اظهار کرد: تاکنون مطالبات کشاورزانی که تا ۱۵ اردیبهشت در باغات چای محصول خود را برداشت کرده اند پرداخت شده است.

    وی با بیان اینکه این میزان تنها حدود یک پنجم طلب کشاورزان می شود افزود: از آن تاریخ به بعد مطالبات چایکاران باقی مانده است و از مسئولان خواستار رسیدگی و پرداخت هر چه سریعتر بقیه مطالبات بحق چایکاران هستیم.

    رییس اتحادیه چایکاران کشور با اشاره به تولید محصول چای امسال گفت: از لحاط تولید بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش داشته ایم، ضمن اینکه بدلیل شرایط مساعد آب و هوایی کیفیت محصول امسال نیز بسیار بالاست و چای خشک تولیدی امسال در کارخانه ها باقی نمانده است و اکثر کارخانجات چایسازی با قیمت هر کیلو بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان چای تولیدی خود را بفروش رسانده اند.

    هوسمی با اشاره به اینکه مصرف سرانه چای هرخانوار ایرانی یک کیلو و ششصد گرم می باشد افزود: سالانه ۱۲۶ هزارتن مصرف چای کشورمان است و این درحالی است که بالع بر ۱۰۰ هزار تن چای وارد کشور می شود.

    وی با ابراز نگرانی از نابودی صنعت چای کشور گفت: ۵۰ درصد باغات چای شمال رها شده و حدود ۴ هزار هکتار آن به ویلا تبدیل شده است.

    رییس اتحادیه چایکاران شمال کشور گفت: متاسفانه کشاورزان چایکار مورد بی مهری مسئولان قرارگرفته اند، در حالی که بستر برای افزایش تولید و تلاش چایکار میسر است، مطالبات چایکاران باید مورد توجه مسئولان قرارگیرد تا کشاورز با دلگرمی جهت شکوفایی اقتصادی و پویای تلاش کند.

    کاسپین

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.