جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اعزام تیم‌های ارزیاب هلال احمر به لنگرود | مردم گیلان امشب را هشیار بخوابند
    14 آذر 1396 - 21:00
    شناسه : 108798
    0

    حجت شعبانپور با بین اینکه هم اکنون فرمانداران و دهیاری های رودسر و لنگرود در آماده باش هستند، متذکر شد: در گفتگو با دکتر سالاری استاندار گیلان تدابیر لازم اندیشیده شده است. به گزارش «بامردم»، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در گفتگو با خبر ساعت ۲۰ شبکه باران با بیان اینکه زلزله امشب اظهار […]

    پ
    پ

    گیلان - اعزام تیم‌های ارزیاب هلال احمر به لنگرود | مردم گیلان امشب را هشیار بخوابند - زلزله

    حجت شعبانپور با بین اینکه هم اکنون فرمانداران و دهیاری های رودسر و لنگرود در آماده باش هستند، متذکر شد: در گفتگو با دکتر سالاری استاندار گیلان تدابیر لازم اندیشیده شده است.

    به گزارش «بامردم»، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در گفتگو با خبر ساعت ۲۰ شبکه باران با بیان اینکه زلزله امشب اظهار کرد: در گفتگو با فرمانداران رودسر و لنگرود گزارش شد که تا این لحظه زلزله خسارتی نداشته است.

    حجت شعبانپور با بین اینکه هم اکنون فرمانداران و دهیاری های رودسر و لنگرود در آماده باش هستند متذکر شد: در گفتگو با دکتر سالاری استاندار گیلان تدابیر لازم اندیشیده شده است.

    وی در پایان از مردم درخواست کرد که امشب را هشیار بخوابند و دعا کنند که خطری جدی مردم را تهدید نکند.

    همچنین مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در گفتگو با دیارمیرزا، متذکر شد: ۲ تیم ارزیاب از لاهیجان و لنگرود و یک تیم امدادی از ستاد استان به مناطق و روستا‌های کانون زمین لرزه اعزام کرده‌ایم. هلال احمر در آمادگی کامل قرار دارد و انبارهای استان نیز برای هرگونه خطر احتمالی پر است.

    وی نیز همانند معاون استاندار گیلان از مردم خواست تا امشب را هشیار بخوابند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.