×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

سید محمد احمدی - تربیت نسل توانمند در مجموعه آموزش و پرورش محقق می شود - بامردم

فرماندار لاهیجان، با بیان اینکه تربیت نسل توانمند در مجموعه آموزش و پرورش محقق می شود، گفت: توسعه و ترقی هر کشوری به آموزش و پرورش و نسل آموزش دیده آن بستگی دارد.

به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان با بیان اینکه تربیت نسل توانمند در مجموعه آموزش و پرورش محقق می شود، اظهار کرد: توسعه و ترقی هر کشوری به آموزش و پرورش و نسل آموزش دیده آن بستگی دارد تا نسلی توسعه یافته تربیت شود و بتواند برنامه های توسعه ای را به خوبی پیش ببرد.

وی افزود: برنامه کشور براساس سیاست   های کلی نظام تدوین می شود و آموزش و پرورش باید نسلی ماهر بسازد؛ نسلی که بتواند در آینده تعالی و رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه را فراهم سازد.

فرماندار لاهیجان، از فرهنگیان و آموزش و پرورش به عنوان خانواده با عزت جامعه یاد کرد و گفت: باید در ایجاد امکانات رفاهی، شانیت و منزلت قشر فرهیخته و فرهنگی آموزش و پرورش حفظ شود.

این مقام مسئول، کار در آموزش و پرورش را بسیار سخت دانست و عنوان کرد: بیش از ۸۰ درصد بودجه کشور صرف این وزارتخانه می شود، ولی باز هم مشکل وجود دارد.

احمدی خاطرنشان کرد: دستگاه ها باید برای ریشه کنی بیسوادی در این شهرستان نیز به آموزش و پرورش کمک کنند تا در کوتاه ترین مدت، به همان اندک بیسوادانی هم که وجود دارند، آموزش داده شوند.

وی یادآور شد: اگر قرار است کشور در آینده از لحاظ علمی، فرهنگی، اقتصادی، دفاعی، سیاسی و… به جایگاه بالاتری برسد، قطعا یکی از اولویت   ها، اصلی آموزش و پرورش خواهد بود که نقش آن در توسعه بسیار ارزشمند است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.