شنبه, 15 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41548 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیلان، ظرفیت تجارت با روسیه را دارد/ هماهنگی بخش‌خصوصی و دولت موجب تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود
    06 مرداد 1395 - 13:33
    شناسه : 10931
    0

    اختصاصی/همایش ملی تبیین جایگاه بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه گیلان با حضور سران کشوری و استانی در تالا حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.(برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید) به گزارش بامردم، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان، هدف از برگزاری همایش مورد نظر را عملیاتی کردن شعار اقتصاد مقاومتی، […]

    پ
    پ

    هادی تیزهوش تابان اختصاصی/همایش ملی تبیین جایگاه بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه گیلان با حضور سران کشوری و استانی در تالا حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.(برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید)

    به گزارش بامردم، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان، هدف از برگزاری همایش مورد نظر را عملیاتی کردن شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عنوان کرد و اظهار داشت: استمرار از این قبیل همایش ها می تواند بر تحقق رویکرد اقتصاد مقاومتی تاثیر بسزایی خواهد داشت.
    هادی تیزهوش‌تابان با اشاره به اهمیت هماهنگی بین بخش‌خصوصی و دولت، نسبه به تحقق این مهم تاکید کرد، و یادآور شد: خوشبختانه تعامل لازم بین دولت و بخش‌خصوصی در گیلان وجود دارد.

    وی تحقق منویات مقام معظم رهبری را هدف مهم از برگزاری همایش مذکور عنوان و بیان کرد: هماهنگی ارگان‌های بخش‌خصوصی و دولت موجب تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود.
    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به رویکرد اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در شهریور سال 89 در دیدار با کارآفرینان برای نخستین بار واژه اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.
    تیزهوش‌تابان با بیان اینکه مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را معنا و مفهومی از کارآفرینی معرفی کردند، گفت: برای نیاز اساسی کشور به کارآفرینی نیز دو دلیل فشار اقتصادی دشمنان و آمادگی کشور برای جهش را معرفی کردند.
    به گفته وی، اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که در شرایط فشار، تحریم، دشمنی‌ها و خصومت‌های شدید می‌تواند تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد.
    به گفته رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان، مقاوم بودن اقتصاد، استفاده از تمام ظرفیت‌های دولتی و مردمی، حمایت از تولید ملی، مدیریت منابع ارزی و مدیریت مصرفپاز ارکان اقتصاد مقاومتی می باشد.
    تیزهوش تابان با اشاره به اهمیت تولیدات مناسب و توسعه صادرات در تحقق اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: تسهیل در ارتباطات و برطرف شدن مشکلات اقتصادی به رونق اقتصادی کشور کمک سزایی می‌کند.
    وی با بیان اینکه گیلان ظرفیت تجارت با روسیه را دارد، متذکر شد: استفاده از فرصت‌های تجاری گیلان با کشورهای حاشیه خزر به‌ویژه روسیه می‌تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی داشته باشد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.