×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اهدا جایزه میلیونی شورای شهر لاهیجان به بانوی ملی پوش دراگون بوت - اهدا جایزه میلیونی شورای شهر لاهیجان به بانوی ملی پوش دراگون بوت | آیا سایر ورزشکاران نیز چنین هدایایی دریافت خواهند کرد؟ - سحر رمضانپور

آیا شورای شهر لاهیجان از سایر ورزشکاران حاضر در مسابقات جهانی، ملی پوشان، قهرمانان و مدال آوران مسابقات آسیایی و جهانی این شهر که کم هم نیستند، تجلیل خواهد کرد؟

اختصاصی «بامردم»؛ روز گذشته در حاشیه بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان از سحر رمضانپور بانوی لاهیجانی کاپیتان تیم ملی دراگون بوت در مسابقات جهانی قایقرانی ۲۰۱۷ چین با اهدا لوح و ظاهرا هدیه ای میلیونی تقدیر شد.

اما این همه ماجرا نبود، تقدیر از این بانوی ورزشکار لاهیجانی از سوی شورای شهر لاهیجان در حالی انجام گرفت که گویا چندین ورزشکار افتخار آفرین و قهرمان دیگر برای تجلیل به شورا معرفی شده بودند اما در نهایت فقط از این بانو تجلیل شد.

حال این سوال باقی است با وجود اینکه شهرستان لاهیجان چندین قهرمان و مدال آور در سطح آسیا و جهانی دارد چگونه تصمیم بر این گرفته شد که تنها از این بانو که به تازگی به تیم ملی دراگون بوت برای شرکت در مسابقات جهانی قایقرانی ۲۰۱۷ چین پیوسته (این تیم با وجود اینکه گفته می شد برای قهرمانی اعزام می شود، سرانجام رتبه پنجم این مسابقات را بدست آورد) تجلیل به عمل آید.

البته این از شایستگی های این بانوی لاهیجانی کم نمی کند و حضور ایشان به عنوان تنها گیلانی حاضر در مسابقات جهانی قایقرانی چین ارزشمند بوده و باعث افتخار جامعه ورزشی شهرستان است؛ اما آیا شورای شهر از سایر ورزشکاران حاضر در مسابقات جهانی، ملی پوشان، قهرمانان و مدال آوران مسابقات آسیایی و جهانی شهرستان لاهیجان که کم هم نیستند، تجلیل خواهد کرد؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.