×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 دکتر ایمان محمدپور نیک بین - شهر سیاهکل از بسیاری از نارسایی ها رنج می برد - دکتر ایمان محمدپور نیک بین

شهردار سیاهکل گفت: شهر سیاهکل از بسیاری از نارسایی ها رنج می برد و در عین حال بسیاری از پتانسیل ها و فرصت ها را دارا است.

دکتر ایمان محمدپور نیک بین در نشست هم اندیشی بخشداران، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان سیاهکل با دکتر سالاری استاندار گیلان بیان داشت: سالهاست به دور از شعارزدگی و با یک عزم شهرستانی بر محور توسعه پایدار و بوم گردی برای سیاهکل و دیلمان برنامه ریزی شده است اما کار چندانی صورت نگرفته است.

شهردار سیاهکل گفت: داشتن نگاه عالمانه و برنامه راهبردی بر پایه گردشگری به دور از نگاه مجمع الجزایری به کل استان، می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی افزود: نداشتن کمربندی، عدم آسفالت معابر شهری، وجود بافت فرسوده در مسیر دسترسی اصلی شهر، نبود زیرساخت‌های لازم گردشگری نظیر هتل و مهمانسرا و ایستگاه دوم آتشنشانی که به علت کمبود ماشین آلات و نیروی متخصص تاکنون به بهره برداری نرسیده است، از مهمترین مشکلات شهرستان سیاهکل می باشد.

نیک بین خاطرنشان کرد: شهر سیاهکل از بسیاری از نارسایی ها رنج می برد و در عین حال بسیاری از پتانسیل ها و فرصت ها را دارا است.

  1. شهروند دلسوز

    باسلام
    ببینیم شماچه کارودرایتی درشهر باقدمت سیاهکل دارید برنامه های اجرایی شما ارائه ورسانه ای شود( کوتاه مدت،میان مدت،دراز مدت)
    روکش و آسفالت خیابانها وکوچه های اصلی وفرعی شهر،سکهای ولگرد،احشام سرگردان،جلوگیری از سرمایه درگردش ناشی ازبازار روز دوروزه،سدمعبر،معاون قوی وبومی، کمربندی،برنامه ریزی درمواقع بحران،فاضلاب شهری ،جمع آوری بافت فرسوده شهردرخیابان اصلی شهر،کشاندن وتوسعه شهر به سوی جاده اصلی سروان بازکیاگوراب،تعین تکلیف زمینهاوساختمانهای مطروکه وبلا استفاده شهربطور ضربتی ،احداث پارک تفریحی،داشتن تابلوهای روشن درسردرب مغازه ها ،داشتن معدن برای درآمد زایی ورفع مشکل شن ریزی،ایجادترمینال مسافربری مستقیم سیاهکل به رشت ،احداث هتل و……………………………

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.