جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41449 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف محموله ۷۰ میلیونی قاچاق در رودسر
    25 آذر 1396 - 12:47
    شناسه : 110106
    0

    فرمانده انتظامی رودسر از کشف محموله‌های قاچاق به ارزش 70 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “رمضانعلی پور قاسم” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی چابکسر در ادامه طرح تشدید کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و دستور توقیف […]

    پ
    پ

    2 - کشف محموله ۷۰ میلیونی قاچاق در رودسر - رودسر

    فرمانده انتظامی رودسر از کشف محموله‌های قاچاق به ارزش 70 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “رمضانعلی پور قاسم” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی چابکسر در ادامه طرح تشدید کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و دستور توقیف این خودرو را صادر کردند.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو هزار و 24 عدد انواع چراغ اضطراری خارجی قاچاق کشف و ضبط شد، تصریح کرد: راننده 48 ساله این خودرو برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
    فرمانده انتظامی رودسر با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده 70 میلیون ریال است، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوع موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.