یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41468 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح واحد دندانپزشکی مجهز بازداشتگاه رشت
    25 آذر 1396 - 18:16
    شناسه : 110151
    0

    در راستای ارتقای سطح کیفیت و فضا سازی مناسب و ایجاد انگیزش خدمتی برای سربازان وظیفه و پیشگیری از آسیب‌های پیش رو، واحد دندانپزشکی و همچنین تجهیز آسایشگاه سربازان در بازداشتگاه رشت به بهره برداری رسید. به گزارش «بامردم»، در راستای ارتقای سطح کیفیت و فضا سازی مناسب و ایجاد انگیزش خدمتی برای سربازان وظیفه […]

    پ
    پ

    0.0 620x208 e1513429690406 - افتتاح واحد دندانپزشکی مجهز بازداشتگاه رشت -

    در راستای ارتقای سطح کیفیت و فضا سازی مناسب و ایجاد انگیزش خدمتی برای سربازان وظیفه و پیشگیری از آسیب‌های پیش رو، واحد دندانپزشکی و همچنین تجهیز آسایشگاه سربازان در بازداشتگاه رشت به بهره برداری رسید.

    به گزارش «بامردم»، در راستای ارتقای سطح کیفیت و فضا سازی مناسب و ایجاد انگیزش خدمتی برای سربازان وظیفه و پیشگیری از آسیب‌های پیش رو، واحد دندانپزشکی و همچنین تجهیز آسایشگاه سربازان در بازداشتگاه رشت به بهره برداری رسید.

    در این رونمایی عبدالهی، دادستان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از روند رشد و توسعه برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌های گیلان ابراز خرسندی کرد.

    در ادامه وی و همراهان ضمن حضور در بند نیرو‌های مسلح و بررسی مشکلات قضایی زندانیان از کارگاه اشتغال و صنایع دستی بند فوق نیز بازدید بعمل آوردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.