پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گازرسانی به روستاهای گردشگرپذیر آستارا ماه آینده پایان می یابد
    26 آذر 1396 - 8:26
    شناسه : 110281
    1

    مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به برخورداری ۹۲درصدی آستارا از نعمت گاز طبیعی، گفت: گازرسانی به روستاهای حیران، صیادلر و پنج روستای دیگر آستارا نیمه دی ماه به اتمام می رسد. حسین اکبر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخورداری ۵۸۱ روستا در استان گیلان از شبکه گازرسانی و بااعتبار بیش از […]

    پ
    پ

    اکبر - گازرسانی به روستاهای گردشگرپذیر آستارا ماه آینده پایان می یابد - آستارا

    مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به برخورداری ۹۲درصدی آستارا از نعمت گاز طبیعی، گفت: گازرسانی به روستاهای حیران، صیادلر و پنج روستای دیگر آستارا نیمه دی ماه به اتمام می رسد.

    حسین اکبر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخورداری ۵۸۱ روستا در استان گیلان از شبکه گازرسانی و بااعتبار بیش از ۲۵۸ میلیارد تومان از سال ۱۳۹۳، اظهار کرد: شاخص برخورداری از گاز در روستاهای استان گیلان ۹۲.۹ درصد است.

    وی با بیان اینکه شرکت گاز گیلان این افتخار را دارد که با همدلی و همراهی کلیه مدیران اجرایی گاز در سطح شهرستان ها، کار گروه گاز به منظور توسعه شتابان گازرسانی به روستاهای استان را تشکیل دهد، افزود: شاخص برخورداری استان گیلان از نعمت گاز در دولت تدبیر و امید بهبود یافت.

    مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اینکه ۹۲ درصد شهرستان مرزی آستارا از شبکه گازرسانی بهره مند بوده و وضعیت گازرسانی و برخورداری از نعمت گاز در این شهرستان مرزنشین کشور نسبت به سایر شهرستان های استان مناسب است، گفت: گازرسانی به مجموع روستای گردشگرپذیر و کوهستانی حیران آستارا، روستای صیادلر و همچنین پنج روستای دیگر این شهرستان تا نیمه دی ماه سال جاری با ادامه پنج کیلومتر باقی مانده از مرحله شبکه گذاری و ۱۲۰ انشعاب به اتمام می رسد.

    اکبر، پروژه گازرسانی به روستای کوهستانی حیران را از اهداف مهم شرکت گاز استان گیلان عنوان کرد و افزود: پس از اتمام طرح گازرسانی به روستای گردشگر پذیر حیران، طرح جدیدی برای گازرسانی در روستاهای شهرستان آستارا انجام نمی شود.

    وی با تاکید بر اینکه اهتمام شرکت گاز، برخورداری از یک شبکه ایمن و پایدار در سرتاسر استان است، گفت: ماموریت اصلی شرکت گاز استان گیلان جلب رضایت مردم‌ است و در زمینه برخورداری ‌استان از نعمت گاز، گیلان از استان های پیشتاز در کشور است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.