×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سرهنگ قاسمیرئیس پلیس لاهیجان گفـت: برای تعطیلات نوروزی در ۸ نقطه شهرستان طرحی را به عنوان «طرح نو» اجرا می‌کنیم و در این نقاط با همکاری سایر نهادهای فرهنگی امر به معروف لسانی انجام می‌شود.

به گزارش «با مردم»، سرهنگ محمود قاسمی اظهار داشت: چهارشنبه آخرسال بدون حاشیه‌ای را در شهرستان لاهیجان پشت سرگذاشتیم و در سایر موارد هم در سال ۹۴  پلیس شهرستان توانست براساس معیارهایی که از سوی سلسله مراتب اعلام شد نمره خیلی خوب دریافت کند.

وی گفت: پیشگیری از جرائم به ویژه سرقت، برخورد با ارازل و اوباش و افرادی که مخل نظم و آسایش هستند،کشفیات مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان ولگرد از سطح شهر و برخورد با خرده فروشان در حوزه شهری جزء مهم ترین برنامه‌های پلیس لاهیجان در سال ۹۴ بود.

فرمانده پلیس لاهیجان افزود: تعطیلات نوروز ۹۴ و پس از آن ایام تابستان و حضور مسافرین و گردشگرین در شهرستان، حضور پلیس در سطح شهر و حضور در عزاداری‌های ایام محرم و حضور پلیس به صورت تیمی در مساجد روستاها در ایام دهه فجر از جمله مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی پلیس در سال ۹۴ بود.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه برای تعطیلات نوروزی در سطح شهرستان طرحی را به عنوان «طرح نو» در حال اجرا هستیم افزود: هشت نقطه در سطح شهرستان لاهیجان شناسایی شده و در این نقاط، مکانی به صورت کانکس با همکاری سایر نهادهای فرهنگی، به صورت لسانی امر به معروف انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه یک نفر از روحانیون منطقه و طلبه‌های عزیز جوابگوی سوالات شرعی مسافرین است گفت: این طرحی است که برای اولین بار در گیلان شروع شده و امیدواریم سایر ادارات و نهادها ما را در این طرح یاری کنند.

فرمانده پلیس لاهیجان با بیان اینکه بروشورهایی را تهیه کردیم که به درب تمامی منازل سطح شهر تحویل می‌دهیم تا مردم از اموال خود در ایام نوروز مواظبت کنند گفت: از همشهریان می‌خواهیم در هنگام رفتن به مسافرت نکاتی که در بروشور بیان شده را رعایت کنند تا خدای نکرده برگشت از مسافرت همراه با تلخی نباشد.

وی با بیان اینکه  نقل و انتقالات اثاثیه منزل در ایام نوروز نیز باید با مجوز کلانتری محل صورت گیرد افزود: براساس فرم‌هایی که تکمیل می‌شود، همشهریان می‌توانند با اطلاع پلیس در همین هم ایام اسباب‌کشی داشته باشند تا مشکل خاصی پیش نیاید.

فرمانده پلیس لاهیجان با اشاره به حمایت مردم شهرستان در پنج ماهه آخر سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در لاهیجان را داشتیم گفت: تلفن ۱۱۰ پلیس همچنان به‌صورت شبانه روزی، آماده پاسخگویی به شهروندان است.

لاهیجان/

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.