جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راه اصلی شهرک صنعتی لاهیجان جوابگوی نیاز ها نیست | این راه می تواند خطر آفرین باشد
    30 آذر 1396 - 18:38
    شناسه : 110924
    0

    جلسه نحوه تملک راه دسترسی مختص شهرک صنعتی لاهیجان در فرمانداری لاهیجان برگزار شد. پیمان پورنصیری مدیر عامل شرکت عمران شهرک صنعتی لاهیجان در ابتدای این نشست گفت: راه اصلی شهرک صنعتی حداقل عرض را دارا است، مناسب برای عبور ماشین های سنگین باربری نمی باشد و اراضی اطراف آن نیز متعلق به مردم است […]

    پ
    پ

    پورنصیری - راه اصلی شهرک صنعتی لاهیجان جوابگوی نیاز ها نیست | این راه می تواند خطر آفرین باشد - پیمان پورنصیری

    جلسه نحوه تملک راه دسترسی مختص شهرک صنعتی لاهیجان در فرمانداری لاهیجان برگزار شد.

    پیمان پورنصیری مدیر عامل شرکت عمران شهرک صنعتی لاهیجان در ابتدای این نشست گفت: راه اصلی شهرک صنعتی حداقل عرض را دارا است، مناسب برای عبور ماشین های سنگین باربری نمی باشد و اراضی اطراف آن نیز متعلق به مردم است ابتدا باید بر اساس قانون طرح تملک آن را تملک کنیم و آنرا تعریض کنیم این کار فقظ نیاز موقت مارا تامین می کند و در بلند مدت به مشکل بر می خوریم و حداکثر تعریض آن یک متر است.

    وی با بیان اینکه حداقل عرض لازم برای عبور دو ماشین سنگین هشت متر می باشد، افزود: راه اصلی شهرک جواب گو این نیاز نیست که با توجه به مدرسه و خانه های مسکونی می تواند خطر آفرین باشد.

    او به تعداد بالای عبوری سواری های سنگین اشاره کرد که تعداد آن در شش ماه به بیست و یک هزار می رسد نشان دهنده اهمیت مسیر شهرک می باشد.
    پورنصیری در ادامه با اشاره به تولیدات انبوه شهرک صنعتی لاهیجان و یکی از شهرک های مهم کشور، خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی به یک راه اختصاصی نیاز دارد و طرح و برنامه ریزی در سال های گذشته مکاتبه و اعتبار لازم سهم فرمانداری اماده شده و سهم شهرک لاهیجان هم اماده می با شد و اگر راهداری و شهرداری همراهی لازم را انجام دهند به کمک فرماندار، نماینده مجلس و شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان اجرایی خواهد شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.