پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از رأی‌به‌روحانی پشیمان‌نیستم | حمایت‌ کار یک‌روزه‌نیست
    01 دی 1396 - 0:41
    شناسه : 110952
    0

    عضو کابینه دولت تدبیر و امید گفت: از رأی‌ندادن به کسانی که فکر می‌کردم آمدن‌شان برای کشور مضر است یا بهتر بگویم آمدن آنها برای کشور مفید نیست، هرگز پشیمان نیستم. بیژن نامدار زنگنه درباره کمپین پویش پشیمانی از رای به روحانی که اخیرا از سوی برخی جریانات به راه افتاده است به خبرآنلاین گفت: […]

    پ
    پ

    بیژن نامدار زنگنه - از رأی‌به‌روحانی پشیمان‌نیستم | حمایت‌ کار یک‌روزه‌نیست - زنگنه

    عضو کابینه دولت تدبیر و امید گفت: از رأی‌ندادن به کسانی که فکر می‌کردم آمدن‌شان برای کشور مضر است یا بهتر بگویم آمدن آنها برای کشور مفید نیست، هرگز پشیمان نیستم.

    بیژن نامدار زنگنه درباره کمپین پویش پشیمانی از رای به روحانی که اخیرا از سوی برخی جریانات به راه افتاده است به خبرآنلاین گفت: هرگز پشیمان نیستم، محکم بر نظر هستم. من براساس یک اصولی از آقای روحانی حمایت کردم و رأی دادم.

    وی افزود: نه تنها در انتخابات ریاست جمهوری از آقای روحانی حمایت کردم و پشیمان نیستم بلکه از رأی ندادن به کسانی که فکر می کردم آمدن شان برای کشور مضر است یا بهتر بگویم آمدن آنها برای کشور مفید نیست، هرگز پشیمان نیستم.

    وزیر نفت تأکید کرد: حمایت از آقای روحانی کار یک روزه نیست، ما باید زنده، فعال، با نشاط کار خود را ادامه دهیم و از آنچه فکر می کنیم، درست است حمایت کنیم و از آنچه درست نیست، هر کسی انجام دهد با آن مقابله کنیم.

    وی در پاسخ به این سئوال که آثار ایجاد ناامیدی در مردم فقط محدود به دولت می شود یا ضررش به نظام می رسد؟ اظهار کرد: ضررش بالاتر از نظام، به کشور می رسد. نظام یک سازمان برای اداره کشور است و اینکه برای سعادتمندی مردم کمک کند ولی کشور و ملت همیشه هستند.

    زنگنه در پاسخ به این سئوال که آیا ریشه چنین کمپین هایی در جریان های سیاسی است؟ گفت: بله، هم در برخی جریان های سیاسی داخلی است و هم خارجی ها دارند این کار را می کنند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.