×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

صدیق امام جمعه لاهیجان - ارباب رجوع را پی نخود سیاه نفرستید | دشمن با نفوذ در جوانان می خواهد آن ها را از مساجد دور کند - ارباب رجوع

امام جمعه لاهیجان خطاب به همه مسئولین و مردم، گفت: دست همه شما را می بوسم ارباب رجوع که به شما مراجعه می کند او را آزار و رنج ندهید، توپ فوتبال حسابش نکنید و پی نخود سیاه نفرستید، اگر این کار را بکنید اول قبر دردسر دارید که چرا این کار را کردید.

حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، با تقواترین افراد را گرامی ترین و با ارش ترین دانست و گفت: امام رضا (ع) نیز سودمندترین، پربارترین و با ارزشترین تقوا را دوری کردن از محارم الهی، خودداری از آزار مومنان و دوری از غیبت کردن است.

وی با بیان اینکه محرمات بسیار است، افزود: محرم چشمی و گوشی همچون به ناموس دیگری نگاه کردن و یا گوش دادن به برخی حرف ها همچون غیبت از دیگران حرام است، حتی حرام زبانی و فکری نیز داریم، برخی در اندیشه و تفکر این هستند که فلانی را از زندگی ساقط کنند، نکنید این کار ها را حسود نباشید برای مردم همان را بخواهید که برای خود می خواهید.

امام جمعه لاهیجان خطاب به همه مسئولین و مردم، گفت: دست همه شما را می بوسم ارباب رجوع که به شما مراجعه می کند او را آزار و رنج ندهید، توپ فوتبال حسابش نکنید و پی نخود سیاه نفرستید، اگر این کار را بکنید اول قبر دردسر دارید که چرا این کار را کردید.

وی اضافه کرد: یکی از این موارد تغییر کاربری هاست، بعضی از مردم و روستاییان یک سال و نیم و حتی دو سال برای تغییر کاربری ها در به در هستند، چرا آنقدر او را به اینور و آنور پاسکاری می کنید، بنده می توانم حق خود را بگیرم اما آن بی زبان و یا آن روستایی چه بکند؟ ای همه مسئولین به همه می گویم و اول نیز به خودم می گویم، اول خانه قبر باید جوابگو باشیم.

خطیب جمعه لاهیجان در ادامه خطاب به جوانان، تصریح کرد: جوانان هوشیار باشید، دشمن با نفوذ در جوانان می خواهد آن ها را از مساجد دور کند، به خدا این حرف غلط است که این جناحی و یا آن جناحی باشیم و یا طرفدار این یکی و یا از فلانی خوشمان نیاید و…، باید بیدار باشیم با این کار ها می خواهند مساجد را تعطیل می کنند، باید حب و بغض های الکی را کنار بگذاریم بهترین محبوب خداوند، نماز، قرآن و مسجد است، مسجد سنگر است.

خطیب این هفته شهرستان همچنین رحلت عالم وارسته حجت الاسلام والمسلمین حائری شیرازی را به رهبر معظم انقلاب و همچنین ملت ایران تسلیت گفت و در خصوص این روحانی زحمتکش، افزود: سربسته می گویم که چه خون دلهایی که این روحانی نخورده است.
در پایان امام جمعه لاهیجان از جنایات اخیر آمریکا و اسرائیل یاد کرد و گفت: به فضل خدا و با همت همه مسلمین و آزادیخواهان جهان پایان حکومت استبدادی آمریکا و اسرائیل نزدیک است.

نماز جمعه لاهیجان 1 1 - ارباب رجوع را پی نخود سیاه نفرستید | دشمن با نفوذ در جوانان می خواهد آن ها را از مساجد دور کند - ارباب رجوع نماز جمعه لاهیجان 2 1 - ارباب رجوع را پی نخود سیاه نفرستید | دشمن با نفوذ در جوانان می خواهد آن ها را از مساجد دور کند - ارباب رجوع نماز جمعه لاهیجان 3 - ارباب رجوع را پی نخود سیاه نفرستید | دشمن با نفوذ در جوانان می خواهد آن ها را از مساجد دور کند - ارباب رجوع نماز جمعه لاهیجان 4 1 - ارباب رجوع را پی نخود سیاه نفرستید | دشمن با نفوذ در جوانان می خواهد آن ها را از مساجد دور کند - ارباب رجوع نماز جمعه لاهیجان 5 1 - ارباب رجوع را پی نخود سیاه نفرستید | دشمن با نفوذ در جوانان می خواهد آن ها را از مساجد دور کند - ارباب رجوع نماز جمعه لاهیجان 6 1 - ارباب رجوع را پی نخود سیاه نفرستید | دشمن با نفوذ در جوانان می خواهد آن ها را از مساجد دور کند - ارباب رجوع

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.