شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از مردم پول آب، برق و گاز می‌گیرند و بعد به سر مردم منت می‌گذارند | رژیم صهیونیستی با حضرت موسی و دین یهود هیچ نسبتی ندارد
    02 دی 1396 - 12:11
    شناسه : 111063
    0

    امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه مسئله فلسطین را میدان آزمایش پیروان همه ادیان آسمانی و مذاهب اسلامی دانست و گفت: اگر اسرائیلی‌ها خود را یهودی و پیروان واقعی آیین موسی نبی می‌دانند باید خود را براساس این آیین تنظیم کنند. حجت‌الاسلام محمد ساجدی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه در آستانه سال‌روز میلاد […]

    پ
    پ

    امام جمعه آستانه اشرفیه - از مردم پول آب، برق و گاز می‌گیرند و بعد به سر مردم منت می‌گذارند | رژیم صهیونیستی با حضرت موسی و دین یهود هیچ نسبتی ندارد -

    امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه مسئله فلسطین را میدان آزمایش پیروان همه ادیان آسمانی و مذاهب اسلامی دانست و گفت: اگر اسرائیلی‌ها خود را یهودی و پیروان واقعی آیین موسی نبی می‌دانند باید خود را براساس این آیین تنظیم کنند.

    حجت‌الاسلام محمد ساجدی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه در آستانه سال‌روز میلاد حضرت عیسی مسیح قرار داریم، اظهار کرد: حضرت عیسی مسیح یکی از پیامبران اولوالعزم است.

    وی با بیان اینکه مسلمانان براساس آموزه‌های اسلامی و قرآنی به تمام انبیای الهی احترام می‌گذارند و قرآن کریم تصویر بسیار زیبایی از پاکی و قداست حضرت عیسی مسیح به نمایش گذاشته است، تصریح کرد: آرمان مشترک همه انبیا و اولیای الهی توحید و عبودیت حق در جامعه است.

    امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه مسئله فلسطین را میدان آزمایش پیروان همه ادیان آسمانی و مذاهب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر اسرائیلی‌ها خود را یهودی و پیروان واقعی آیین موسی نبی می‌دانند باید خود را براساس این آیین تنظیم کنند.

    خطیب جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی که پیوسته به‌دنبال نسل‌کشی مسلمانان بی‌دفاع فلسطین و نژادپرستی در حق آن‌ها است با حضرت موسی و دین یهود هیچ نسبتی ندارد، گفت: سکوت شرم‌آور واتیکان نماد مذهبی مسیحیان کاتولیک جهان نسبت به حوادث اخیر فلسطین قابل‌توجبه نیست.

    ساجدی با اشاره به اینکه جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نسبت به انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس شریف معترض هستند، بیان کرد: مجمع عمومی سازمان ملل به‌عنوان برآیند و نماد خاص ملت‌های جهان با رأی بالا قطع‌نامه علیه این اقدام صادر می‌کند.

    وی با بیان اینکه پنج دی ماه به‌عنوان روز ایمنی و کاهش آسیب در برابر بلایای طبیعی نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: حوادث طبیعی مانند زلزله با توجه به تغییرات جغرافیایی حاصل در زمین یک امر طبیعی بوده و زمان دقیق وقوع زمین‌لرزه قابل پیش‌بینی نیست.

    امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه به سفر اخیر وزیر کشاورزی به استان گیلان و نحوه برخورد وزیر با یکی از کشاورزان لنگرودی اشاره کرد و افزود: روایت‌های مختلفی از نحوه برخورد وزیر کشاورزی نسبت به کشاورز لنگرودی در فضای مجازی منتشر شده است.

    خطیب جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه به اذعان یکی از دوستان رسانه‌ای من، خود شخص کشاورز معتقد است که وزیر کشاورزی به او توهین نکرده است، افزود: اگر وزیر کشاورزی به کشاورز لنگرودی توهین کرده است باید نسبت به عمل خود از شخص کشاورز عذرخواهی کند.

    ساجدی با اشاره به اینکه مردم آستانه‌اشرفیه در خصوص هزینه‌های آب، برق، گاز و تلفن به دفتر امام‌جمعه مراجعات زیادی داشته‌اند، بیان کرد: نوع رابطه حقوقی و قراردادی دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر آب، گاز، برق و تلفن با مردم باید اصلاح شود.

    وی با بیان اینکه تعرفه‌های آب، برق، گاز و تلفن باید واقعی و منطقی اعمال شود، تصریح کرد: به‌عناوین متفرقه از مردم پول می‌گیرند و بعد به سر مردم منت می‌گذارند که به آب و برق مصرفی آن‌ها یارانه تعلق می‌گیرد.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.