یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41467 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در تبلیغات به عوام فریبی متوسل نمی شویم
    08 مرداد 1395 - 15:33
    شناسه : 11132
    0

    نجفی استاندار گیلان اطلاع رسانی از سوی رسانه ها را موجب تقویت پیوند بین دولت و ملت دانست و گفت: در تبلیغات ، به دروغ و عوام فریبی متوسل نمی شویم. به گزارش بامردم، محمدعلی نجفی روز جمعه در آستانه نزدیک شدن به هفدهم مرداد روز خبرنگار، در دیدار اعضای جدید خانه مطبوعات استان بیان […]

    پ
    پ

    دکتر محمدعلی نجفینجفی

    استاندار گیلان اطلاع رسانی از سوی رسانه ها را موجب تقویت پیوند بین دولت و ملت دانست و گفت: در تبلیغات ، به دروغ و عوام فریبی متوسل نمی شویم.

    به گزارش بامردم، محمدعلی نجفی روز جمعه در آستانه نزدیک شدن به هفدهم مرداد روز خبرنگار، در دیدار اعضای جدید خانه مطبوعات استان بیان کرد: در تبلیغات به دروغ و عوام فریبی متوسل نمی شویم حتی اگر بیان حقایق و گزارش اقدام های انجام شده، موجب نقد شود.
    وی با قدردانی از تلاش های سازنده اصحاب رسانه گیلان در مسیر پیشرفت و توسعه استان گفت: باید تلاش کنیم از این فرصت خوب و سرمایه اجتماعی که در اصحاب رسانه و فرهنگ گیلان وجود دارد، بیشتر استفاده کنیم.
    وی با بیان اینکه پیوند بین دولت و ملت با اطلاع رسانی رسانه ها تقویت می شود، افزود: رسانه ها در غیاب احزاب فراگیر ، نقش مهمی در تعامل حاکمیت با مردم دارند و بخشی از فعالیت احزاب بردوش رسانه هاست.
    نجفی خاطرنشان کرد: نقد، حق رسانه هاست و باعث می شود مدیران به مسائل جامعه بیشتر توجه کنند.
    استاندار گیلان با بیان اینکه معدود نقدهای غیر دلسوزانه ای نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: نباید انتظار داشتیم که همه از ما تعریف و تمجید بکنند و بنده از همه کسانی که از برنامه های ما حمایت و حتی نقد می کنند، تشکر می کنم.
    وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: کارهای بزرگی در دولت برغم محدودیت های اعتباری که حاصل تحریم ها و کاهش درآمدهای نفتی در سال های اخیر بود، انجام شده اما عده ای با عناد این دستاوردها را زیر سوال می برند در حالیکه عناد با دولت ها، تضعیف نظام است.
    استاندار گیلان راستگویی، امانتداری و رعایت اخلاق و احترام به مردم را از موارد مورد تاکید در گزارش مسئولان به مردم عنوان کرد.
    نجفی جمع جدید خانه مطبوعات را از افراد با تجربه با دیدگاه های متفاوت دانست و گفت: قطعاً توقعات و انتظارات خبرنگاران از شما، بیشتر از دوره های قبل است که باید خواسته های بحق این قشر زحمتکش را محقق سازید و در این راه، استانداری نیز پشتیبان شماست.
    وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران از اقشار آسیب پذیر و شغل شان نیز پر مخاطره است، باید به برنامه های حمایتی از خبرنگاران بویژه در بخش های رفاهی و آموزشی کمک کنیم.
    وی همچنین از دستور برای افزایش بودجه مراسم روز خبرنگار خبر داد و گفت: کمیته برگزاری مراسم روز خبرنگار تلاش کند تا در تجلیل ها ، رعایت عدالت و انصاف انجام شود.
    نجفی با بیان اینکه رسانه های محلی به عنوان یکی از زیرساخت های اساسی اطلاع رسانی در جامعه نقش مهمی در افزایش آگاهی و توسعه فرهنگ عمومی دارند، گفت: خوشبختانه در آثار خبرنگاران گیلانی بویژه بین نسل جوان، تحلیل های خوبی دیده می شود که ظرفیت غنی جامعه رسانه ای استان را نشان می دهد.
    هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
    گیلان دارای 179 نشریه شامل 9 روزنامه، 45 هفته نامه، 20 دوهفته نامه، 46 ماهنامه، 5 دو ماهنامه، 37 فصلنامه، 12 دو فصلنامه و 70 پایگاه خبری – تحلیلی است.
    خانه مطبوعات گیلان نیز با سابقه ای نزدیک به دو دهه، جزو با سابقه ترین تشکل های صنفی مطبوعات است.

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.