پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اختصاص ۱۷میلیارد تومان تسهیلات بانکی در قالب سامانه بهینه یاب به شهرستان املش
    04 دی 1396 - 0:20
    شناسه : 111327
    0

    فرماندار املش گفت: هفده میلیارد تومان تسهیلات بانکی از طریق سامانه بهینه یاب برای رفع موانع تولید در زمینه ی خدمات کشاورزی و صنعتی به شهرستان املش تخصیص یافته که تاکنون ۲۱ نفر ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان از این تسهیلات دریافت کرده اند. یونس محمودی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره […]

    پ
    پ

    فرمانداری املش 1 - اختصاص ۱۷میلیارد تومان تسهیلات بانکی در قالب سامانه بهینه یاب به شهرستان املش - املش

    فرماندار املش گفت: هفده میلیارد تومان تسهیلات بانکی از طریق سامانه بهینه یاب برای رفع موانع تولید در زمینه ی خدمات کشاورزی و صنعتی به شهرستان املش تخصیص یافته که تاکنون ۲۱ نفر ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان از این تسهیلات دریافت کرده اند.

    یونس محمودی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به این که از آغاز سال جاری تاکنون علاوه براین که ۶ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج بین نوعروسان و نودامادان املش پرداخت شده، گفت: ۲ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان تسهیلات از سوی دولت در قالب بُرُش شهرستانی به این شهرستان تخصیص یافته است که ۵۶۰ میلیون تومان آن به بهزیستی و بقیه به کمیته امداد این شهرستان اختصاص دارد.

    محمودی گفت: در ۹ ماه گذشته ۲۳ شهروند املشی از محل صندوق کارآفرینی امید یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حوزه اشتغال دریافت کرده اند که اکثریت دریافت کنندگان جوانان تحصیل کرده ی جویای کارند.

    وی افزود: هفده میلیارد تومان تسهیلات بانکی از طریق سامانه بهینه یاب برای رفع موانع تولید در زمینه ی خدمات کشاورزی و صنعتی به شهرستان املش تخصیص یافته که تاکنون ۲۱ نفر ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان از این تسهیلات دریافت کرده اند.

    فرماندار املش اضافه کرد: ۲۲۸ نفر از شهروندان املشی هم یک میلیارد تومان تسهیلات بانکی از محل صندوق سامانه الکترونیکی وزارت کار و رفاه اجتماعی دریافت کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۱ نفر معادل ۸/۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

    فرماندار املش خاطرنشان کرد: شهرستان املش در آمایش سرزمینی دارای دو قطب کشاورزی و گردشگری است که در قالب اجرای طرح تکاپو یک میلیارد تومان تسهیلات بانکی در زمینه بوم گردی و همچنین ۸۴۰ میلیون تومان در زمینه ی مشاغل خانگی به این شهرستان اختصاص یافته است.

    فرمانداری املش 2 - اختصاص ۱۷میلیارد تومان تسهیلات بانکی در قالب سامانه بهینه یاب به شهرستان املش - املش

    محمودی از عدم توجه بعضی از دستگاه های اجرایی نسبت به احیاء دولت الکترونیک انتقاد کرد و گفت: دستگاه های اجرایی باید موانع و مشکلات و نقاط ضعف اجرایی کردن  طرح دولت الکترونیک را شناسایی و جمع بندی و سپس به استانداری گزارش داده شود.

    فرماندار املش تصریح کرد: این شهرستان از جمله شهرهایی است که دارای تنش آبی اعم از کشاورزی و شرب شهری و روستایی است و سردهنه های سنتی آن آسیب دیده و از بین رفته اند و شالیکاران املشی را در تأمین آب شالیزارهایشان با چالش و بحران مواجه کرده اند و ضرورت ایجاب می کند که مدیران مربوطه استانی حد اقل با یک سفر به شهرستان املش این مشکلات را مشاهده و آنالیز و برای رفع آن چاره اندیشی اساسی کنند.

    وی گفت: احداث مجتمع آبرسانی چاکرود با هدف آبرسانی به ۹ روستای ییلاقی که از هفته دولت امسال به همت قرارگاه سازندگی قرب کوثر وابسته به قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه با اعتبارات هدیه مقام معظم رهبری آغاز شده؛ در حال انجام است که با تکمیل آن، بخش اعظم مشکلات کمبود آب شرب ساکنان مناطق ییلاقی بخش رانکوه این شهرستان حل می شود.

    محمودی اظهار داشت: احداث مخزن ذخیره ی آب شرب سه هزار مترمکعبی برای املش و هزار متر مکعبی برای شهر رانکوه همراه با حفر یک حلقه چاه فلمن در املش از بهترین راه های رفع بحران تنش آبی در زمینه تأمین آب شرب این شهرستان است.

    فرماندار املش با انتقاد از مدیر کل بنیاد مسکن گیلان، خواستار تعیین وضعیت و انتخاب هر چه زودتر رئیس بنیاد مسکن املش شد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.