شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وجود جاذبه های طبیعی، فرهنگ و تاریخ، مزیت شهرلاهیجان است
    05 دی 1396 - 10:44
    شناسه : 111436
    1

    شهردار لاهیجان در جلسه ای به ریاست دکتر افشانی، رییس سازمان همیاری شهرداری‌ها و معاون عمران و توسعه امورشهری و روستایی وزیرکشور حضور داشت. افشانی در دیدار نمایندگان مجلس و شهرداران و رؤسای شوراهای حوزه های انتخابیه از شهرداران خواست برای توسعه شهر، منتظر کمک های اندک دولتی که حکم مُسَکِن را دارند نباشند و […]

    پ
    پ

    کاظمی شهردار لاهیجان - وجود جاذبه های طبیعی، فرهنگ و تاریخ، مزیت شهرلاهیجان است - شهردار لاهیجان

    شهردار لاهیجان در جلسه ای به ریاست دکتر افشانی، رییس سازمان همیاری شهرداری‌ها و معاون عمران و توسعه امورشهری و روستایی وزیرکشور حضور داشت.

    افشانی در دیدار نمایندگان مجلس و شهرداران و رؤسای شوراهای حوزه های انتخابیه از شهرداران خواست برای توسعه شهر، منتظر کمک های اندک دولتی که حکم مُسَکِن را دارند نباشند و از لاک مدیر دولتی بیرون بیایند و برای اداره مطلوب شهر و شهرداری به فکر شناسایی مزیت های شهر به منظور ایجاد درآمد پایدار و تولید ثروت باشند.
    مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان نیز در این جلسه به وجود جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهر لاهیجان به عنوان مزیت اشاره کرد و افزود: باتوجه به میزبانی شهر لاهیجان از حدود 3 و نیم میلیون نفر مسافر درسال، متأسفانه تاکنون زیرساخت‌های گردشگری مناسبی ایجاد نشده و این موضوع نیازمند حمایت بیشتری است.
    شهردار لاهیجان خواستار اخذ تسهیلات کم بهره و حل معضل و مشکلات مربوط به محل دپوی زباله تموشل، باتوجه به اقلیم پر باران گیلان و ایجاد سایت تولید کمپوست شد.
    مسعود کاظمی با اشاره به آغاز به کار ممیزی در شهرداری لاهیجان بعد از هفت دهه، درخصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری لاهیجان، خواستار ارایه خدمات و تسهیلات مناسب برای شهر لاهیجان شد.
    همچنین در این جلسه نیکفر، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، ضمن ارایه توضیحاتی درخصوص موقعیت طبیعی، فرهنگی، تاریخی و گردشگری شهر لاهیجان گفت: لاهیجان درطول سال میزبان میلیون‌ها گردشگر است ولی متأسفانه درجذب درآمد از طریق گردشگری تاکنون نتوانسته موفق باشد و این امر نیازمند همراهی و همکاری بیشتر سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور می باشد.

    لاهیجان در جلسه ای به ریاست دکتر افشانی - وجود جاذبه های طبیعی، فرهنگ و تاریخ، مزیت شهرلاهیجان است - شهردار لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.