پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تبدیل بندر کیاشهر از بخش به شهرستان خواسته مردم است
    05 دی 1396 - 12:05
    شناسه : 111445
    0

    در جلسه‌ای که صبح روز دوشنبه با حضور کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور و استانداری، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و بخشدار، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر و بخش در بخشداری بندرکیاشهر برگزار شد مسئله شهرستان شدن بندر کیاشهر مورد بررسی قرار گرفت. بخشدار بندرکیاشهر دراین جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه اظهار […]

    پ
    پ

    حجت حاجی پور - تبدیل بندر کیاشهر از بخش به شهرستان خواسته مردم است - بخشدار بندرکیاشهر

    در جلسه‌ای که صبح روز دوشنبه با حضور کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور و استانداری، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و بخشدار، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر و بخش در بخشداری بندرکیاشهر برگزار شد مسئله شهرستان شدن بندر کیاشهر مورد بررسی قرار گرفت.

    بخشدار بندرکیاشهر دراین جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه اظهار داشت: جا دارد تا ابتدا از همه مسئولین به ویژه نماینده محترم شهرستان جناب دکتر قربانی و فرماندار محترم، مسئولین و کارشناسان مختلف استانداری و وزارت کشور و همه عزیزانی که گذشته تا امروز در این مسیر و تحقق آرزوی دیرینه مردم شریف بندر کیاشهر تلاش کردند تقدیر و تشکر کنیم.
    حجت حاجی پور در ادامه سخنان خود گفت: مردم بندر کیاشهر همیشه به خوبی پای ارزش های نظام و دولت ایستادگی کردند و در همه عرصه های دینی و سیاسی حضور چشمگیر داشتند به ویژه در انتخابات امسال صد در صد مردم بندرکیاشهر در انتخابات مشارکت کرده و بیش از ۷۵ درصد با رای خود خواستار تداوم و استمرار تفکر و دولت تدبیر و امید شدند. و این نشان می دهد مردم پشتیبان نظام و دولت هستند و هم اکنون زمانی است که تمام بخش های حاکمیت باید تلاش کنند تا این خواسته به حق مردم تحقق یابد.
    وی در ادامه به اختصار به بیان ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی بندرکیاشهر پرداخت و تصریح کرد: بندر کیاشهر با داشتن دو مرکز دهستان، ۳۳ روستا، ۲۷ دهیاری، ۱۱۰ عضو شورا و ۱۷۰ کیلومتر مربع وسعت، جمعیت تقریبی ۳۴ هزار نفر را در خود جای داده است.
    حاجی پور گفت: در حوزه اقتصادی بخش بندرکیاشهر در بسیاری از عرصه های کشاورزی ، شیلات ، گردشگری و نیز با برخورداری از ۳۷ کیلومتر نوار ساحلی و تالاب های متعدد و نخستین پارک ملی بوجاق که حقیقتا در سطح کشور بی نظیر است از ظرفیت و پتانسیل های بالایی برخوردار است.
    وی ادامه داد: علی رغم همه توانمدی ها و پتانسیل ها و نعمت های خدادادی که گفته شد و تکمیل تر به صورت مکتوب هم ارایه شود ولیکن زخم های عدم توسعه یافتگی و عقب ماندگی در چهره شهر و بخش بندرکیاشهر نمایان است و مردم را بشدت می رنجاند.
    بخشدار بندرکیاشهر سپس با بیان نقش دولت در توسعه همه جانبه، اظهار داشت: ما امروز به دنبال یافتن مقصر نیستیم بلکه امیدواریم با تلاش همه دست اندرکاران به ویژه نماینده محترم مجلس که انصافاً در این مدت پیگیری های خوب و مستمری داشتند و با حمایت های جناب فرماندار و امام جمعه محترم، اعضای محترم شورا و همه مسئولین و کارشناسان استانداری و وزارت کشور و علی الخصوص دولت تدبیر و امید این خواسته به حق مردم را تحقق بخشیم و با تبدیل بخش بندرکیاشهر به شهرستان انشاالله شاهد رشد و توسعه همه جانبه در بخش بندرکیاشهر باشیم.

    4014 - تبدیل بندر کیاشهر از بخش به شهرستان خواسته مردم است - بخشدار بندرکیاشهر

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.