×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

افتتاح یک واحد تولیدی چرم دوزی با اشتغالزایی 32 نفر در سیاهکل - افتتاح یک واحد تولیدی چرم دوزی با اشتغالزایی 32 نفر در سیاهکل - اسلامی

یک شرکت تولیدی چرم دوزی با اشتغالزایی ۳۲نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط فرماندار شهرستان سیاهکل افتتاح شد.

به گزارش «بامردم»، فرماندار سیاهکل در مراسم افتتاح این واحد تولیدی گفت: ما برای رهایی از  معضل و مشکلات بیکاری و … باید فضا را برای سرمایه گذاران و بخش خصوصی مهیا کنیم.

رضا اسلامی اظهار داشت: وجود منطقه آزاد انزلی در استان گیلان یک پتانسل خوبی برای صادرات محصولات خصوصا صنایع دستی می تواند باشد. فرماندارسیاهکل ضمن تقدیر از «عابدی» مدیر عامل جوان این شرکت تولیدی تلاش و همت اورا ستود و گفت: این جوان وجود بیماری ام اس توانست این کار بزرگ و در خور شان را انجام دهید و برای بالغ بر ۳۲ نفر اشتغال ایجاد کند، در حقیقت فعل ما می توانیم را صرف کرد و این همت و تلاش ایشان، می تواند الگویی خوبی برای دیگر جوانان باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیاهکل در ادامه از عابدی مدیر این واحد تولیدی خواست تا موانع و مشکلات پیش روی وی برای راه اندازی و افتتاح این واحد تولیدی را شرح دهد تا بتوانند برای افراد متقاضی که قصد انجام و راه اندازی چنین واحدهای تولیدی را دارند،آن موانع را رفع کنند.

عابدی مدیر واحد شرکت تولیدی چرم دوزی افتتاح شده در سیاهکل، ضمن تقدیم یک درخواست مکتوب جهت ادامه فعالیت و گسترش بیش از پیش این واحد تولیدی، اظهار داشت: بنده از سرعت و کمال همکاری و راهگشایی مجموعه فرمانداری و ادارات ذی ربط غافلگیر شدم و شکر خدا بدون کوچکترین مشکل و موانعی توانستم مراحل قانونی مجوز و تاسیس این واحد تولیدی را طی کنم.

لازم به ذکر است، شرکت تابان چرم ایرانیان با شماره ثبت ۴۸۵ و کد اقتصادی در زمینه واردات و صادرات محصولات چرمی و پوست و تمامی محصولات وابسته به آن و تولید کیف و کفش و پوشاک به همراه دو ناظر کیفی در زمینه تولید کالای تولیدی چرمی و پوست و ۱۵ نفر پرسنل در زمینه تولید و ۱۰ مربی در جهت آموزش ۱۴ هنر به همراه تیم طراحی برای تولیدات ویژه تلفیقی خود در بخش صادرات و واردات و به همراه دارا بودن مدلینگ آقا طبق رعایت شئونات اسلامی برای عرضه بهتر کالای خود در بازار جهانی به صورت رسمی امروز در سیاهکل افتتاح شد و با دارا بودن سه واحد تولیدی جداگانه و قرارداد دائمی و با به کارگیری هنرمندانی در این عرصه به صورت غیر مستیقم و مستقیم دارای ۳۲ پرسنل می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.