جمعه, 28 اردیبهشت 1403 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2382×
آخرین جزئیات آتش‌سوزی در فروشگاه هپی لند رشت | تصاویر
  • 6 دی 1396 ساعت: 18:29
  • شناسه : 111616
    0

    حوالی ساعت ۱۳ امروز شعله‌های آتش‌به‌جان ساختمان بزرگ هپی لند در جاده انزلی افتاد و بخش‌های زیادی از این ساختمان را خاکستر کرد. بابک رمضانی رئیس سازمان آتش‌نشانی درباره آتش‌سوزی در فروشگاه هپی لند رشت گفت: این حادثه در ساعت ۱۳: ۰۸ دقیقه امروز ۶ دی ۹۶ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده […]

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۷ ۱۲ ۲۷ ۱۴ ۱۲ ۱۵ Copy - آخرین جزئیات آتش‌سوزی در فروشگاه هپی لند رشت | تصاویر -

    حوالی ساعت ۱۳ امروز شعله‌های آتش‌به‌جان ساختمان بزرگ هپی لند در جاده انزلی افتاد و بخش‌های زیادی از این ساختمان را خاکستر کرد.

    بابک رمضانی رئیس سازمان آتش‌نشانی درباره آتش‌سوزی در فروشگاه هپی لند رشت گفت: این حادثه در ساعت ۱۳: ۰۸ دقیقه امروز ۶ دی ۹۶ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

    رمضانی  که در محل آتش‌سوزی حضور داشت از اعزام ۱۵ دستگاه خودروی اطفایی و نجات یک دستگاه بیل و یک دستگاه لودر و خودروی آب‌رسان به همراه ۴۴ آتش‌نشان و ۱۲ افسر ارشد این سازمان به محل حادثه، تاکنون خبر داد و اظهار داشت: به‌محض رسیدن به محل حادثه حجم زیادی از این مجموعه در تلی از آتش در حال سوختن بود که به‌واسطه گسترش آن آتش‌نشانان از ۴ طرف به کانون آتش حجم بردند.

    وی بابیان اینکه فروشگاهی مملو از البسه طعمه آتش شد، افزود: عملیاتی سخت و نفس‌گیر طی شد که هم‌اکنون در حال اطفای کامل و لکه‌گیری محل حادثه هستیم.

    گفتنی است: علت حادثه متعاقباً پس از بازدید و کار‌شناسان اعلام خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.