سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا امروز به رییس جمهور توهین نمی شود؟ | سخنور عالی مقام چرا بر خلاف حرف آقا می گویی فلانی وابسته بود؟
    08 دی 1396 - 17:24
    شناسه : 111826
    0

    امام جمعه لاهیجان تلویحا با اشاره به برخی سخنرانی های اخیر در شهرستان لاهیجان، گفت: گوینده بزرگوار، خطیب محترم، سخنور عالی مقام سخن می گویی این حرف را بزن چرا بر خلاف حرف آقا می گویی فلانی وابسته بود؟ اختلاف بین عناصر درون نظام بود نه بین انقلاب و ضد انقلاب، نه بین نظام و […]

    پ
    پ

    امام جمعه لاهیجان 1 - آیا امروز به رییس جمهور توهین نمی شود؟ | سخنور عالی مقام چرا بر خلاف حرف آقا می گویی فلانی وابسته بود؟ - 88

    امام جمعه لاهیجان تلویحا با اشاره به برخی سخنرانی های اخیر در شهرستان لاهیجان، گفت: گوینده بزرگوار، خطیب محترم، سخنور عالی مقام سخن می گویی این حرف را بزن چرا بر خلاف حرف آقا می گویی فلانی وابسته بود؟ اختلاف بین عناصر درون نظام بود نه بین انقلاب و ضد انقلاب، نه بین نظام و برون نظام این ها حرف آقا است.

    اختصاصی «بامردم»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی صدیق در خطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان با بیان اینکه ریشه همه خوبی ها تقوا است، اظهار داشت: اگر کسی تقوا نداشته باشد همه چیزش خراب است، اعتقادش، باورش، نمازش، روزه اش، انقلابی بودنش، جبهه رفتنش همه چیزش خراب است.

    امام جمعه لاهیجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: اگر کسی تقوا نداشته باشد دین ندارد، تقوا مساوی با دینداری است از خداوند باید بخواهیم تا کمکمان کند تقوا کسب کنیم.

    وی در قسمت دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان لاهیجان، تصریح کرد: باید دردشناس باشیم، بعضی دردها، درد نیستند نیش هستند، باید دردها را مطرح کنیم و به فکر حل آن ها باشیم نه اینکه همچون زنبور نیش بزنیم، باید راهکار رفع دردها و مشکلات را پیدا کنیم.

    حجت الاسلام صدیق افزود: اگر راه درمان و رفع دردها و مشکلات را نمی دانیم باید تحقیق و پرس و جو کنیم و اگر نمی توانیم آن را رفع کنیم حداقل می بایست همدردی کنیم.

    خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه دین‌داری فقط کافی نیست، تاکید کرد: دین‌داری با شناخت و دین شناختی خوب است، خوارج دین داشتند، خوارج قرآن بلد بودند و برخی حافظ قرآن بودند اما شناخت کافی نداشتند.

    وی با تسلیت شهادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه (س) هم بعد ارزشی علمی و دینی داشتند و هم بعد سیاسی، ایشان در میان خانم ها غیر از حضرت زهرا (س) تنهاترین بانویی است که زیارت نامه ماثوره دارد.

    امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه در رابطه با 9 دی مطالب بسیار است اما وقت برای بیان آن ها کم است، اظهار داشت: عنوان این روز را سالروز حماسه مردم ایران در فتنه 88 و روز بصیرت و میثاق با ولایت نام گذاشته اند.

    حجت الاسلام صدیق ادامه داد: بنده به این کاری ندارم که آقایان وابسته به خارج بودند یا اصل نظام هدفشان بود و می خواستند کودتاه بکنند، بنده از مقام معظم رهبری جمله ای را می خوانم که در ششم مرداد ماه 1392 بیان کرده اند، آقا می فرمایند که «خواهش می کنم اگر چنانچه مسائل سال ۸۸ را مطرح می کنید، مسئله‌ی اصلی و عمده را در این قضایا مورد نظر و در مدّ نگاهتان قرار دهید؛ آن مسئله‌ی اصلی این است که یک جماعتی در مقابل جریان قانونی کشور، به شکل غیر قانونی و به شکل غیر نجیبانه ایستادگی کردند و به کشور لطمه و ضربه وارد کردند؛ این را چرا فراموش می کنید؟»

    امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری عمده اصلی در فتنه مقابل قانون ایستادن و قانون شکنی است، تاکید کرد: ما باید به این سخنان رهبری دقت کنیم، نباید از قانون عبور کنیم، امام جمعه نباید بی قانونی عمل کند، فرمانده نیروی انتظامی نباید بی قانونی عمل کند، استاندار و بزرگان مملکت نیز حق ندارند از قانون عبور کنند و هرکس در مقابل قانون بیاستد باید با او مقابله کرد و این حرف آقا است.

    وی افزود: سخنرانی جمعه 29 خرداد 1388 آقا که ما آن را فصل الخطاب می دانیم، سه گروه را مخاطب قرار دادند، اول عموم ملت، دوم نخبگان سیاسی به ویژه نامزدهای انتخاباتی و سوم سران استکبار و رسانه هایی که آن ها را تایید می کردند.

    حجت الاسلام صدیق اضافه کرد: آقا اول از همه از مردم تشکر کردند که 40 میلیون رای را به صندوق ها انداختند و این نشان دهنده اعتماد به نظام و امید داشتن است، رقابت ها نیز کاملا آزاد و شفاف بین افراد و جریان های متعلق به نظام اسلامی بود اینکه دشمنان سعی می کنند بگویند دعوا بر سر مخالفان و طرفداران نظام بود حرف درستی نیست، پس هر مشکلی نیز بود بین عناصر درون نظام بوده است.

    امام جمعه لاهیجان تلویحا با اشاره به برخی سخنرانی های اخیر در شهرستان لاهیجان، گفت: گوینده بزرگوار، خطیب محترم، سخنور عالی مقام سخن می گویی این حرف را بزن چرا بر خلاف حرف آقا می گویی فلانی وابسته بود؟ اختلاف بین عناصر درون نظام بود نه بین انقلاب و ضد انقلاب، نه بین نظام و برون نظام این ها حرف آقا است.

    وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمان انتخابات 1388 مبنی بر اینکه به رییس جمهور قانونی کشور که رای ملت را دارد توهین می کردند، اظهار داشت: آیا امروز به رییس جمهور توهین نمی شود؟ اینطور نیست؟

    خطیب جمعه لاهیجان خطاب به محصورین، اظهار داشت: چرا بعد از سخنان دلسوزانه و پدرانه مقام معظم رهبری نیامدید و نگفتید ما اشتباه کردیم، چرا وقتی دیدید شعارها عوض شده است چرا موضع نگرفتید و نگفتید این ها از ما نیست؟ بنده این ها را مقصر می دانم و باید محاکمه و حتی اگر صلاح باشد باید اعدام شوند.

    جمعه لاهیجان 1 2 - آیا امروز به رییس جمهور توهین نمی شود؟ | سخنور عالی مقام چرا بر خلاف حرف آقا می گویی فلانی وابسته بود؟ - 88  جمعه لاهیجان 4 2 - آیا امروز به رییس جمهور توهین نمی شود؟ | سخنور عالی مقام چرا بر خلاف حرف آقا می گویی فلانی وابسته بود؟ - 88 جمعه لاهیجان 3 1 - آیا امروز به رییس جمهور توهین نمی شود؟ | سخنور عالی مقام چرا بر خلاف حرف آقا می گویی فلانی وابسته بود؟ - 88 جمعه لاهیجان 2 2 - آیا امروز به رییس جمهور توهین نمی شود؟ | سخنور عالی مقام چرا بر خلاف حرف آقا می گویی فلانی وابسته بود؟ - 88جمعه لاهیجان 5 2 - آیا امروز به رییس جمهور توهین نمی شود؟ | سخنور عالی مقام چرا بر خلاف حرف آقا می گویی فلانی وابسته بود؟ - 88

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.