جمعه, 28 اردیبهشت 1403 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2382×
برگزاری مراسم روز رشت همزمان با دوازدهم دی ماه | از شهروندان نمونه تجلیل می شود
  • 11 دی 1396 ساعت: 14:21
  • شناسه : 112110
    0

    همزمان با دوازدهم دی ماه، مراسم روز رشت برگزار و از برخی شهروندان نمونه این کلانشهر، تجلیل می شود. به گزارش ایرنا، علیرضا حسنی مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت بیان داشت: مراسم روز رشت ساعت ۹ صبح فردا (سه شنبه) از سوی شهرداری، شورای اسلامی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری […]

    پ
    پ

    شهرداری رشت 1 - برگزاری مراسم روز رشت همزمان با دوازدهم دی ماه | از شهروندان نمونه تجلیل می شود -

    همزمان با دوازدهم دی ماه، مراسم روز رشت برگزار و از برخی شهروندان نمونه این کلانشهر، تجلیل می شود.

    به گزارش ایرنا، علیرضا حسنی مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت بیان داشت: مراسم روز رشت ساعت ۹ صبح فردا (سه شنبه) از سوی شهرداری، شورای اسلامی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در سالن نیروی انتظامی استان گیلان برگزار می شود.
    وی اظهار داشت: در این مراسم، حدود ۲۰ نفر از شهروندان نمونه کلانشهر رشت در حوزه های مختلف از جمله هنری، فرهنگی، ورزشی، علوم قرآن و علوم انسانی تجلیل خواهند شد.
    حسنی خاطرنشان کرد: علاوه بر این ویژه برنامه ای به مناسبت روز رشت عصر فردا (سه شنبه) با همکاری کانون پرورش فکری استان گیلان ویژه کودکان و نوجوانان در سالن اجتماعات کانون در رشت برگزار می شود.
    مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به نامگذاری ۱۲ دی به نام روز رشت از سه سال گذشته توسط شورای اسلامی این کلانشهر اضافه کرد: شناساندن هرچه بهتر فرهنگ غنی این کلانشهر به جوانان و نوجوانان و آیندگان، از اهداف نامگذاری روزی به نام رشت است.
    ۱۲ دی ماه روزی که رشت در ۴۵۷ سال پیش به عنوان مرکز سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان گیلان انتخاب شد.
    کلانشهر رشت هم اکنون با پنج منطقه شهرداری، حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.