جمعه, 28 اردیبهشت 1403 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2382×
آیت الله قربانی: این رفتار‌ها موجب خوشحالی دشمنان نظام می‌شود
  • 11 دی 1396 ساعت: 17:18
  • شناسه : 112121
    0

    نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه رشت امروز در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما با محکوم کردن تجمعات و نا‌آرامی‌های اخیر در کشور گفت: برخی‌ها در این اعتراضات کارهایی انجام داده‌اند که یک ایرانی آنرا انجام نمی‌دهد مانند به آتش کشیدن پرچم ایران که نماد عزت و استقلال کشور است و یا […]

    پ
    پ

    آیت الله قربانی - آیت الله قربانی: این رفتار‌ها موجب خوشحالی دشمنان نظام می‌شود -

    نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه رشت امروز در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما با محکوم کردن تجمعات و نا‌آرامی‌های اخیر در کشور گفت: برخی‌ها در این اعتراضات کارهایی انجام داده‌اند که یک ایرانی آنرا انجام نمی‌دهد مانند به آتش کشیدن پرچم ایران که نماد عزت و استقلال کشور است و یا شعارهایی ساختار شکن علیه مسولان خدمت گذار.
    آیت الله قربانی با اشاره به اینکه این رفتار‌ها خوشحالی دشمنان انقلاب و ایران اسلامی را در پی دارد افزود: آمریکا و کشورهای غربی همواره از پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بخصوص در زمینه انرژی هسته‌ای هراس دارند و وقتی می‌بینند چنین کشوری با مردمی آزاد و ظلم ستیز تا این مرحله پیش رفته است نمی‌خواهندپیشرفت کند.
    وی سپس به تلاش رسانه‌های خارجی بخصوص از طریق فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این رسانه‌ها قصد بی‌اعتبار کردن انقلابمان را که با خون ۲۵۰ هزار شهید بدست آمده است دارند و با برنامه ریزی خود ضمن زیر سوال بردن روحانیت به آن دامن می‌زنند.
    نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در ادامه خطاب به مسولان و دولتمردان گفت: بعضی از این اعتراضات و سرو صدا‌های مردم به خاطر گرفتاری‌های معیشتی – اقتصادی و بیکاری است که باید دولتمردان – نمایندگان و مسولان برای برطرف کردن آن‌ها چاره اندیشی کنند تا مردم فکر نکنند که کسی به فکر آن‌ها نیست.
    آیت الله قربانی سپس از مردم انقلابی و ولایت مدار گیلان خواست تا مراقب فرزندان خود باشند تا از روی نا‌آگاهی و ناخواسته درگیر حوادث و مشکلات نشوند.
    وی با اشاره به اینکه این رفتار‌ها شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست افزود: همه با هم باید دست به دست هم دهیم و با وحدت کلمه، قانون مداری، حفظ حرمت خون شهیدان و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه‌های قانونی معظم اله به نا‌آرامی‌ها خاتمه دهیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.