شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازگو کردن خدمات نظام، موجب افزایش امید می شود
    10 مرداد 1395 - 13:31
    شناسه : 11223
    0

    استاندار گیلان گفت: بازگو کردن خدمات نظام اسلامی، موجب تقویت سرمایه های اجتماعی و افزایش امید در جامعه می شود. به گزارش بامردم، محمدعلی نجفی در گردهمایی یک روزه فرمانداران بر اهمیت ضرورت برنامه ریزی منسجم و موثر در زمینه استفاده شایسته از فرصت هفته دولت پیش رو برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام تاکید […]

    پ
    پ

    82169749-70903064

    استاندار گیلان گفت: بازگو کردن خدمات نظام اسلامی، موجب تقویت سرمایه های اجتماعی و افزایش امید در جامعه می شود.

    به گزارش بامردم، محمدعلی نجفی در گردهمایی یک روزه فرمانداران بر اهمیت ضرورت برنامه ریزی منسجم و موثر در زمینه استفاده شایسته از فرصت هفته دولت پیش رو برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام تاکید کرد.
    وی گفت: هفته دولت فرصت مناسب برای گسترش اعتماد عمومی، ارتقاء امید مردم و تقویت سرمایه های اجتماعی از طریق بازگو کردن خدمات و اقدامات انجام شده است.
    نجفی با بیان اینکه راستگویی و پرهیز از تبلیغات ریاکارانه از راهبردهای تبلیغاتی دولت یازهم است، تصریح کرد: در ارائه آمارها و گزارش های عملکرد سه ساله دولت، نهایت دقت انجام شود.
    استاندار گیلان با بیان اینکه اطلاع مردم از وضعیت کشور و استان در ابتدای روی کارآمدن دولت یازدهم و وضعیتی که پس از سه سال داریم، حق آنهاست؛ گفت: توجه به اصل شفافیت، راستگویی، اخلاق مداری و درستی آمارها ، سفارش همیشگی بنده برای گزارش اقدامات است.
    نجفی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی های انجام شده از سوی مدیران دستگاه های اجرایی به ویژه فرمانداران باید دارای پویایی، نشاط و با قدرت باشد.
    وی در بخش دیگری از سخنانش؛ با اشاره به اهمیت تعامل فرمانداران با ائمه جمعه و نمایندگان مجلس در شهرستان ها برای پیشبرد امور گفت: تعامل با نماینگان مجلس و ائمه جمعه براساس معیارهایی که در قانون مشخص شده، باعث افزایش همدلی و فراهم شدن بستر مناسب خدمت به مردم می شود.
    استاندار گیلان همچنین تکریم ارباب رجوع را از دیگر وظایف فرمانداران عنوان و خاطرنشان کرد: برخورد مناسب با ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها بصورت بازرسی های آشکار و پنهان ارزیابی می شود.
    نجفی همچنین به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : ویژه برنامه های این هفته بصورت شایسته انجام شود.
    گردهمایی یک روزه فرمانداران با حضور معاونان استاندار و مدیران کل ستادی استانداری، به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.
    استان گیلان دارای 16 شهرستان، 43 بخش، 51 شهر و 109 دهستان است.
    7296 / 2007

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.