پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مردم به جز قوه مجریه به جای دیگری اعتراض ندارند؟ | آقای احمدی قاطع بود و من قاطعیت را از فرماندار جدید می‌خواهم
    15 دی 1396 - 17:35
    شناسه : 112423
    2

    امام جمعه لاهیجان گفت: آیا مردم به جز قوه مجریه به جای دیگری اعتراض ندارند؟ مردم نمی خواهند بدانند که وضع اخلال گران اقتصادی بالاخره به کجا کشیده شد، سه هزار میلیارد تومان به کجا رفت و دزدیدن دکل نفتی چه شد؟ باید شفاف سازی کنید، این حق مردم است و مردم باید بدانند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین […]

    پ
    پ

    مهدی صدیق - مردم به جز قوه مجریه به جای دیگری اعتراض ندارند؟ | آقای احمدی قاطع بود و من قاطعیت را از فرماندار جدید می‌خواهم - بامردم

    امام جمعه لاهیجان گفت: آیا مردم به جز قوه مجریه به جای دیگری اعتراض ندارند؟ مردم نمی خواهند بدانند که وضع اخلال گران اقتصادی بالاخره به کجا کشیده شد، سه هزار میلیارد تومان به کجا رفت و دزدیدن دکل نفتی چه شد؟ باید شفاف سازی کنید، این حق مردم است و مردم باید بدانند.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لاهیجان با بیان اینکه همه ما از یک نسل هستیم و یک خدا بیشتر نداریم و فقط باید از دستورات آن اطاعت کنیم، گرچه 124 هزار پیامبر آمدند و اما پیامبر خاتم نیز یکی است و آخرین پیامبر، نبی گرامی اسلام است.

    وی با تأکید بر لزوم رواج امربه‌معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: اگر کسی امربه‌معروف و نهی از منکر را ترک کند به دردهایی دچار می‌شود، از جمله آن ها فرار برکت از زندگی انسان، مسلط شدن نااهلان بر ما و عدم استجابت دعای مؤمن است.

    امام‌ جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه یکی از گرفتاری‌های بزرگ ما ترک امربه‌معروف و نهی از منکر است گفت: البته بارها گفته ام مصداق منکر فقط بدحجابی و بی‌حجابی نیست و اگر کارمندی و کارگری که حقوق می گیرد حتی اگر یک دقیقه از وقت کارش کوتاهی کند منکر است، اگر خودرو شهروندی در چاله کوچه‌ای دچار خسارت شود این منکر است، باید این ها را درست کرد.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیق با توصیه به همدلی، تاکید کرد: از یکدیگر نبرید به همدیگر پشت نکنید، جناح‌بازی و دعوت سخنرانی از این‌ و آن را رها کنید، نگاه کنید که طرف چه می‌گوید نگاه نکنید ببینید چه کسی می‌گوید، آیا از من است یا بر من است؟

    وی ادامه داد: یکی از نتیجه های همدلی این بود که بساط اغتشاش را ظرف 24 ساعت از این شهر برچیدیم، برخی از این افرادی که این اموال عمومی را می‌شکستند یاد آیه 61 سوره بقره افتادم که یاران موسی بهانه آوردند که ما بر طعام واحد صبر نمی‌کنیم و از حبوبات زمین و پیاز می‌خواهیم و به خاطر گرانی‌ها نظام را زیر سؤال بردند و آزادی از سلطه دژخیمان زمان را با پیاز و حبوبات عوض کردند.

    امام‌جمعه لاهیجان با اذعان به اینکه دشمن تهدیدات خود را عوض کرده و از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده تا ارزش‌ها را تغییر دهد بیان کرد: اگر شعارهایی برای رضاخان دادند برای کشف حجاب بود و ترقی و پیشرفت و علم را به خاطر بی‌حجابی می‌دانند درحالی‌که دلیل پیشرفت آن‌ها استعمارگری و استفاده از افکار جوانان دیگر کشورها است.

    وی بیان کرد: نباید بگذاریم جوانان را فراری دهیم، دلیل پیشرفت غرب بی‌حجابی و آزادی در روابط نیست، اتفاقاً اگر زن باحجاب باشد امن‌تر است و ازلحاظ روانی آرام‌تر است.

    صدیق با اشاره به برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندار لاهیجان تصریح کرد: هر دو فرماندار خوب بودند، قبلی خوب بود و به بدی‌هایش نگاه نکنید، زحمت کشید و همه عیب دارند، بعضی‌ها مثل من عیب‌های بیشتری دارند، آقای احمدی قاطع بود و من قاطعیت را از فرماندار جدید می‌خواهم، ایشان آمدند خدمت کنند و باید کمکشان کنند، همه باید به ایشان کمک کنند.

    وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی وحدت‌آفرین روز گذشته در لاهیجان بیان کرد: از همه عزیزانی که در راهپیمایی دیروز حضور داشتید، دشمن را مأیوس و دوستان نظام را امیدوار کردید.

    امام‌جمعه لاهیجان افزود: هیچ‌کس نیست و نمی‌تواند بگوید مردم مطالبات ندارند و در قانون اساسی ما آمده است که اعتراض کنند، عادلانه برخورد کنیم. مطالبات مردم فقط گرانی و بیکاری است؟ حقوق‌های نجومی است؟ حق مردم است که بدانند وام های میلیاردی را چه کسانی می دهند، این‌ها که جز مسلمات است، اما آیا مردم به جز قوه مجریه به جای دیگری اعتراض ندارند؟ مردم نمی خواهند بدانند که وضع اخلال گران اقتصادی بالاخره به کجا کشیده شد، سه هزار میلیارد تومان به کجا رفت و دزدیدن دکل نفتی چه شد؟ باید شفاف سازی کنید، این حق مردم است و مردم باید بدانند.

    وی به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره اغتشاشات اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: مردم اعتراض کردند اما معترضان دقت نکردند که ظرف 24 ساعت ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که از احمق‌ترین روسای جمهور ممالک است برای معترضان پیام می‌دهد. نتانیاهو، ترامپ و شاهزاده سعودی برای معترضان پیام دادند.

    صدیق افزود: آقای ترامپ؛ ما و کشاورزان بالای کوه هم تو و نتانیاهو و شاه سلمان را می‌شناسند و می‌دانیم که چرا جگرتان پاره شده و می‌سوزید و ایران ابرقدرت شده و در سوریه، یمن، عراق، لبنان و… نفوذ دارد و آرزوی شورش مردم علیه نظام را تا ابد باید به گور ببری.

     

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.