شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41369 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حضور اعتراضی و اقامه نماز نماینده مجلس در مقابل درب ورودی آموزش و پرورش
    10 مرداد 1395 - 22:59
    شناسه : 11243
    0

    اختصاصی/نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با پهن کردن موکت و اقامه نماز مقابل درب ورودی ساختمان شماره یک آموزش و پرورش گیلان نسبت به انتصاب رییس آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل اعتراض کرد. بر اساس گزارش‌های رسیده به تحریریه رسانه خبری تحلیلی بامردم و همچنین مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، ذبیح ا… […]

    پ
    پ

    حضور-اعتراضی-و-اقامه-نماز-نماینده-مجلس-در-مقابل-درب-ورودی-آموزش-و-پرورش-سیاهکل

    اختصاصی/نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با پهن کردن موکت و اقامه نماز مقابل درب ورودی ساختمان شماره یک آموزش و پرورش گیلان نسبت به انتصاب رییس آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل اعتراض کرد.

    بر اساس گزارش‌های رسیده به تحریریه رسانه خبری تحلیلی بامردم و همچنین مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، ذبیح ا… نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با حضور خود مقابل درب ورودی ساختمان شماره یک اداره کل آموزش و پرورش گیلان و پهن کردن موکت و اقامه نماز در آن مکان در حالی که در چند قدمی وی مسجد قدس قرار داشت، نسبت به تصمیمات گرفته شد بر انتصاب رییس آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل اعتراض کرد.

    02 01

    شایان ذکر است این گزارش ها مورد تایید نبوده و تحریریه رسانه خبری تحلیلی با مردم آمادگی دریافت و انتشار اطلاعیه و جوابیه‌ در این خصوص را دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.