پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مقابله با سکونتگاه های غیر مجاز در تالش
    11 مرداد 1395 - 14:12
    شناسه : 11260
    0

    فرماندار شهرستان تالش گفت: شورای حفظ بیت المال در شهرستان تالش فعال و تیشه ای برای ریشه کن کردن پدیده شوم سکونت گاه های غیرمجاز در شهرستان است به گزارش بامردم، علی فتح اللهی اظهار کرد: شهرستان تالش یک  سوم سواحل استان گیلان را در بردارد و از سوی دیگر حجم بالایی از جنگل ها و […]

    پ
    پ

    فرماندار شهرستان تالش گفت: شورای حفظ بیت المال در شهرستان تالش فعال و تیشه ای برای ریشه کن کردن پدیده شوم سکونت گاه های غیرمجاز در شهرستان است

    به گزارش بامردم، علی فتح اللهی اظهار کرد: شهرستان تالش یک  سوم سواحل استان گیلان را در بردارد و از سوی دیگر حجم بالایی از جنگل ها و مراتع کوهستانی گیلان در شهرستان تالش قرار دارد.

    وی ادامه داد: موقعیت خاص و بکر جغرافیایی شهرستان تالش باعث شده تا زمین خواران و متصرفین اراضی ملی نگاهی خاص به این شهرستان داشته باشند.

    فرماندار تالش با تاکید بر اینکه تهدید اراضی ملی تنها در استان گیلان نیست، بلکه تمام نقاط کشور را شامل می شود در تشریح معضلات شهرستان تالش، اضافه کرد: سکونت گاه های غیر مجاز در تالش از قدیم الایام در این منطقه شکل گرفته است.

    فتح اللهی با اشاره به این موضوع که تالش مناطق جنگلی و ساحلی بکر دارد و این سکونت گاه ها در این محل ها شکل گرفته است، ابراز داشت: ساماندهی سکونت گاه ها در تالش در اولویت برنامه های مدیریت شهرستان قرار دارد.

    ویبا بیان این نکته که با رعایت قانون و اقدام در چارچوب تعریف شده با متخلفین در این راستا برخورد می کنیم ، تصریح کرد: اصلاح سکونت گاه های غیر مجاز را در قالب طرح هادی روستایی قرار دارد.

    فرماندار شهرستان تالش با تاکید براینکه شورای حفظ بیت المال و منابع طبیعی در شهرستان تالش فعال است، اضافه کرد: محیط زیست و بنیاد مسکن از نهاد های زیربط فعال در این شورا می باشند.

    فتح اللهی با اشاره به این موضوع که قطعا با شورای حفظ بیت المال پدیده سکونت گاه های غیر مجاز در تالش را ریشه کن خواهیم کرد، تصریح کرد: نظارت ها در این حوزه شدت گرفته است و تخریب هایی هم داشته ایم.

    فرماندار شهرستان تالش در خاتمه اظهار داشت: سیاست های اجرایی در حوزه برخورد با فعالیت های عمرانی غیر مجاز در تالش در راستای نظام مندی و قانونمند کردن این فعالیت ها انجام می شود. /کاسپین

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.