جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • باید حمایت از تولید را مورد توجه قرار دهیم
    17 دی 1396 - 13:10
    شناسه : 112608
    0

    مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: اگر موضوع اشتغال جوانان برای ما مهم است باید حمایت از تولید را مورد توجه قرار دهیم. احمد علی شهیدی گفت: یکی از مسیرهای اصلی تحقق حماسه اقتصادی از کانال شهرکهای صنعتی می گذرد و تقویت شهرکهای صنعتی منجر به تحقق حماسه اقتصادی و ارتقای تولید ملی […]

    پ
    پ

    علی شهیدی - باید حمایت از تولید را مورد توجه قرار دهیم - احمد علی شهیدی

    مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: اگر موضوع اشتغال جوانان برای ما مهم است باید حمایت از تولید را مورد توجه قرار دهیم.

    احمد علی شهیدی گفت: یکی از مسیرهای اصلی تحقق حماسه اقتصادی از کانال شهرکهای صنعتی می گذرد و تقویت شهرکهای صنعتی منجر به تحقق حماسه اقتصادی و ارتقای تولید ملی خواهد شد.

    وی با بیان اینکه  توسعه اقتصادی نیازمند سرمایه گذاری در بخش ها و فعالیت های مختلف اقتصادی است، اظهار داشت: بدون سرمایه گذاری در طرح های زیر بنایی و روبنایی نمی توان انتظار گسترش اشتغال، تولید و رفاه اقتصادی را داشت.

    شهیدی عنوان کرد: ‌اگر موضوع اشتغال جوانان برای ما مهم است باید حمایت از تولید را مورد توجه قرار دهیم.

    رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: شهرک های صنعتی محلی ایده آل برای صنعتگران بوده و لازم است تا زیرساخت های مورد نیاز تامین شود تا صنعتگران بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

    وی عنوان کرد: سعی خواهیم کرد انتظارات و مسایلی که از سوی صنعتگران مطرح می شود با اتکا به توانمندی های داخلی شرکت و منطبق با موقعیت های موجود آن رفع شود.

    شهیدی تاکید کرد: شناخت موانع جذب و گسترش سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی ، چشم انداز روشنی از عوامل مؤثر بر جذب و گسترش سرمایه گذاری داخلی و خارجی ارائه می کند.

    مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک و متوسط راه برون رفت از مشکلات بی‌شمار اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی است بیان داشت : تولید و اشتغال زمانی رونق می‌گیرد که روند سرمایه‌گذاری در این دسته از صنایع دنبال شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.