شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارقان خودرو در رشت | کشف 10 کیلو تریاک در رشت
    17 دی 1396 - 14:16
    شناسه : 112627
    0

    فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارقان خودرو و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری 13 در پی سرقت یک دستگاه خودروی پژو 206 در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند. […]

    پ
    پ

    1 - دستگیری سارقان خودرو در رشت | کشف 10 کیلو تریاک در رشت - بامردم

    فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارقان خودرو و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری 13 در پی سرقت یک دستگاه خودروی پژو 206 در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار در این پرونده شدند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی سارق 26 ساله و همدست 35 ساله اش در مخفیگاه شان دستگیر شدند.
    فرمانده انتظامی رشت با اعلام اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: خودرو پژو 206 سرقتی در مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

    کشف 10 کیلو تریاک در رشت
    فرمانده انتظامی رشت از کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه زیبا کنار حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پژو 206 مشکوک شده و این خودرو را جهت بررسی متوقف کردند.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو 10 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند، افزود: یک متهم 42 ساله در این راستا دستگیر شد.
    فرمانده انتظامی رشت با اعلام اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.