×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

n82788741 72097496 - جریمه نقدی 487 متخلف اقتصادی در آستارا - آستارا

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا گفت: امسال ۴۸۷ متخلف اقتصادی معرفی شده از سوی این اداره به تعزیرات حکومتی آستارا، به پرداخت ۷۲۹ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۵۸۴ ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

محسن آهنی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: امسال در پی ۲۸۵ گزارش مردمی از تخلفات اقتصادی، ۲۰۵ بار گشت مشترک با اداره های مرتبط اجرا و ۱۳ هزار و ۹۸۵ بار از واحدهای صنفی، به خصوص نانوایی های آستارا توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بازدید شده است.
وی اظهار کرد: بازرسی ها با هدف تنظیم بازار، اصلاح نظام توزیع بر محور عدالت و نظارت بر واحدهای توزیعی، تولیدی و خدماتی انجام شده است.
آهنی بیان کرد: بیشترین تخلف احراز شده به گرانفروشی مربوط بود و درج نشدن قیمت، صادر نشدن صورتحساب و کم فروشی از دیگر تخلفات متصدیان واحدهای صنفی در شهرستان آستارا بوده است.
آهنی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف اقتصادی، مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ به اداره صنعت، معدن و تجارت یا با شماره ۰۱۳۴۴۸۱۹۷۶۷ به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش دهند.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب در بازارچه ساحلی آن متمرکز شده، یکی از ۲۰ شهر گردشگرپذیر کشور است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.