چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کنسرت خیریه موسیقی گیلکی در لاهیجان + پوستر
    11 مرداد 1395 - 21:31
    شناسه : 11275
    0

    اختصاصی/به همت آموزشگاه موسیقی چاووش و با همکاری گروه گل‌های آفرینش کنسرت خیریه موسیقی گیلکی گروه گیله لو در لاهیجان برگزار خواهد شد. به گزارش “بامردم”،  کنسرت خیریه موسیقی گیلکی گروه گیله‌لو روز جمعه 22 مرداد ماه 1395 و در دو سانس در ساختمان شورای شهر لاهیجان واقع در باغ ملی این شهرستان برگزار خواهد […]

    پ
    پ

    اختصاصی/به همت آموزشگاه موسیقی چاووش و با همکاری گروه گل‌های آفرینش کنسرت خیریه موسیقی گیلکی گروه گیله لو در لاهیجان برگزار خواهد شد.

    به گزارشبامردم،  کنسرت خیریه موسیقی گیلکی گروه گیله‌لو روز جمعه 22 مرداد ماه 1395 و در دو سانس در ساختمان شورای شهر لاهیجان واقع در باغ ملی این شهرستان برگزار خواهد شد.

    خواننده این کنسرت لقمان حسین‌زاده و سرپرست این برنامه مجتبی پناهی می‍باشد و قرار است تا کلیه عواید حاصل از فروش این برنامه صرف امور خیریه شود.

    گروه گل های آفرینش، با توجه به اهمیت رسیدگی به محرومین از دیدگاه قرآن و روایات، مشارکت هر چه بیشتر مردم به ویژه خیرین در امر خداپسندانه کمک به کودکان بی سرپرست و کودکان دارای شرایط خاص و تامین نیازهای آنان، با همکاری گروه مویسقی گیلکی گروه گیله لو و آموزشگاه موسیقی چاووش (با مجوز اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان گیلان) و با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان و تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان لاهیجان در تاریخ 22 مرداد ماه در دو سانس، کنسرت خیریه در سالن شورای شهر لاهیجان برگزار می نماید.

    قیمت بلیت پانزده هزار تومان است.

    کنسرت خیریه در لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.